sobota 8. ledna 2022

virtuální návraty

 
Trochu opisuju. Líbí se mi návraty do minulosti u Jiřinky či Růži. Já dělím čas na před úrazem a po úraze, takže dnes virtuální návrat na Kokořínsko a hrad Kokořín, který už na blogu byl. 
Ráda jsem si to připomněla, protože už tam teď nevylezu. 
Ne, i když se to možná zdá, tohle neříkám tedy nepíšu s lítostí, já se tím netrápím. A litování nesnáším, sama to tak necítím. Prostě žiju. A tomto případě jsem měla jen potřebu vysvětlit, proč virtuální návraty.
V roce 2017 jsem napsala dva příspěvky na toto téma první v nohách mám už... a druhý na chvíli hradní paní. Dnes ale vyberu jen fotky. Zážitky jsou již zaznamenány v minulých příspěvcích a o historii Kokořína si dnes přečtete všude na netu. 
Tak jen návrat prostřednictvím fotek, jak jsem zachytila náš výlet před lety.
Dnes jen fotografie z cesty nahoru na hrad, protože je jich hodně.










No kochám se sama tou procházkou, tak snad vás taky zaujme. Zítra pokračování fotografie hradu Kokořín.
Mějte pěkný den.








8 komentářů:

  1. Marti, to je krásný návrat. Kokořín neznám a jsem ráda, že se tam díky Tvým fotografiím mohu podívat.
    Mějte všichni pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, to jsou úžasné jarní, svěží fotografie. Také jsme tam byli, ale už je to také dost dlouho. Hrad i okolí se mi moc líbí a tak děkuji za Tvoje vzpomínky zveřejněním krásných fotografií. Přeji ti příjemný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, parádní výšlap a krásné fotky. Ty zelené stromy jsou balzámem pro oko.
    Měj hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to jsou úžasné fotky!
    Ta zelená...:o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, moc krásný, zelený výlet. Kokořín neznám a ráda jsem nakoukla.
    Krásný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Martino, už jsem tam dost dlouho nebyla. Na Pokličkách několikrát, ale hrad jsme dlouho nenavštívili.Hezké připomenutí. Jednou jsme tam jeli s mužem na kolech a v Kokořínském údolí ten den nebylo nic k jídlu ani k pití. To jsme si vyslechla!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Na Kokoříně jsme byli kdysi dávno, když byl syn ještě malý. Tak jsem se díky tobě taky vrátila v čase.
    Měj se fajn, Marti

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, na Kokoříně jsem byla už dávno, je tam hezky. Měj pěknou neděli. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.