Některé storky moje i okolí mě fakt pobavily a myslím, že za zaznamenání stojí.
Na novém eshopu Lidlu nakupujeme od začátku spuštění. V podstatě jsem nakoupila poprvé, když ještě nebyl oficiálně odstartován.
Zboží chodí včas a v pořádku a pěkné, kvalitní.
Stalo se ovšem, naší vinou, že se jsem objednala mámě mého muže kabát, kde jsem netrefila velikost a bundu pro mého muže, kde se mi stalo totéž.
Není to žádný problém, Lidl má pro tyto případy v každém městě sběrny, kde zboží odevzdáte, podepíšete a peníze vám přijdou zpět.
Způsobila jsem asi vrácením zboží trochu chaos, páč bylo ve dvou objednávkách, ale chápu to, mají teď napilno. Trochu jsem se divila, že spustili eshop tak brzy před vánoci, myslím, že start měl být v méně náročném období.
Ale abych se vrátila zpět k tématu. Vrácené zboží odešlo, já jsem mezitím objednala jiné ve správných velikostech, které již dávno dorazilo a bylo po problému. Emailem se odehrálo vše ostatní, jako dobropis vráceného zboží a před pár dny se objevily peníze na účtě.
Žádná objednávka na cestě.
Jaké bylo moje překvapení, když mi v úterý přistál v poště email s předmětem Skvělá zpráva! Vaše objednávka číslo to a to již byla odeslána!?
Panebože, co jsem proboha ještě objednala. Trošku mě jímá hrůza, protože mám ještě spoustu objednávek od různých eshopů na cestě a už se v tom trochu ztrácím. Já si to budu muset psát snad ještě na papír. Emailová pošta evidentně nestačí.
Rozbalím tedy zprávu, abych si proboha přečetla, co že jsem objednala a vidím, že je to bunda v té nesprávné velikosti, pro mě nízké kozačky, které už několik týdnů nosím. Podívám se na číslo objednávky a je to to samé, co jsem obdržela už před víc než měsícem, od té doby byly další dvě objednávky. A číslo bylo stejné i jako na dobropisu, který jsem obdržela k vrácenému zboží.
No to je teda pěkný bordel, tak to jim nezávidím.
Piši tedy, že už zboží dávno mám, dokonce dávno vyměněné a že jsem si už nic neobjednala a nic nechci.
Odpověď kopíruji celou, protože mě pobavila:
Vážený zákazníku, vážená zákaznice,
v minulých dnech jste obdržel/a Potvrzení o odeslání zboží, které se týká jedné nebo více Vašich minulých objednávek. Chceme Vás ubezpečit, že se jedná pouze o formální poslání dokumentů a interní uzavření procesu objednávky. Neposíláme znovu zboží z Vaši původní objednávky ani nepožadujeme žádnou součinnost.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případně způsobené problémy.
Váš tým Lidl
Nevíte si s něčím rady? Podívejte se na nejčastější dotazy našich zákazníků:
- Proč zasíláte objednávku ve více zásilkách?
- Jak mohu sledovat stav své objednávky?
- Mohu změnit nebo stornovat objednávku?
- Mohu změnit termín nebo adresu dodání?
- Proč mám ve výpisu z účtu blokovanou částku, když mi bylo zboží již odesláno?
- Jaké jsou možnosti platby?
- Jaké jsou možnosti dodání zboží?
- Kolik zaplatím za přepravu zboží?
- Jakým způsobem mohu zakoupené zboží vrátit?
- Jak mohu kontaktovat zákaznický servis?
Další často kladené otázky najdete zde.
Chaos s Lidlem nezažívám jen já. Kamarádka mojí dcery si něco objednala přes eshop, a protože se bála, že zboží nedorazí pod stromeček, pro jistotu se vypravila osobně a povedlo se jí zboží koupit přímo v kamenném obchodě.
Píše tedy poníženou supliku, že objednávku ruší, a protože zboží nebylo zaplaceno, tak konec, finito.
Za dva dny přijde email. Prosím napište nám své číslo účtu, abychom vám mohli zaslat za zrušenou objednávku peníze.
Znovu odpověď: zboží bylo na dobírku, nebylo zaplaceno, takže mi nemusíte nic posílat.
Za dva další dny: dosud jsme neobdrželi číslo vašeho bankovního účtu ......
Je mi jich trochu líto, ale směju se.
Akorát, že kamarádka mojí dcery je na tom o něco líp než já.
Má možnost získat peníze, které nevydala.
Já ale opět obdržím bundu, ve které se můj muž trochu ztrácí a boty, které už mám.
Je pravda, že se mi povedlo při sobotní akci na zámku Veltrusy při deštivém počasí boty pěkně zdevastovat.
Že bych je místo čištění vyhodila a obula nové?
Bohužel s Lidlem je nyní spojen i chaos v PPL. Lidl totiž má v nabídce jediného přepravce a to je právě PPL. Takže dopravce je zahlcen. Po mém extempore s PPL, což většina z vás zná, jsem naprosto spokojená s jejich službami. Jezdí sem furt ten samý řidič, už si i pamatuji jeho jméno a jeho první dotaz po pozdravu je: Budete platit kartou, že jo?
V pondělí mi můj řidič volá, že za chviličku je před domem. Můj muž tedy vychází a čeká. Za chvíli opět telefonát, já jsem před domem.
No my taky.
Panebože jaké máte číslo domu?
Jo já vás znám, já si vás pamatuji (no bodejť), ale stojím jinde a váš balík nemůžu najít.
Je to zase Lidl?!
Ne není, je to venkovní lampa a docela velký balík.
Po půlhodině se dočkáme.
Takže vítej předvánoční chaose.
Chudák řidič neví, kolik balíků je ještě na cestě!
Ostatně já už pořádně taky ne :-)
Ale Lidl žádnej.
No Marti, vidím, že se fakt nenudíš a možná si to i užíváš. :-) Já preferuji spíš kamenné obchody, ale i tam bývá někdy pěkný chaos :-) ...hlavně s cenami na štítku v prodejně a pak překvapení nad cenou u pokladny :-) Měj se hezky, Ivana.
OdpovědětVymazatIvanko, ano bavím se :-) No já už jsem psala, že do kamenných obchodů moc nechodím už léta, ale to s těmi cenami jsem už taky zažila. Hezký víkend.
VymazatJá v e-shopech skoro nenakupuji. Jednak si ráda na zboží před nákupem sáhnu a jednak právě kvůli problémům s dopravou. Domů chodím pozdě a v práci nebývám pokaždé k zastižení nebo nemám možnost si doběhnout na vrátnici. A naše podatelna má zákaz přebírání soukromých zásilek... A než frontu na poště, to raději krám...
OdpovědětVymazatHezký víkend
Stáni, no my sice taky nejsme vždy doma, ale já si s nimi telefonuju a je pravda, že jen málokdy je to pošta, s poštou se nedomluvíš, a vždy to nějak uděláme, přijedou později, dají to k sousedům anebo do Mělníka do nějakého sběrného místa, kde si to vyzvedneme. Na poště pro balík jsme letos ještě nebyli. Hezký začátek adventu.
Vymazat