aneb žaluzie s příběhem a nové rolety.
Vlastně jsem tenhle příspěvek ani nechtěla psát, ale takovou starost o zákazníka jsem snad ještě nezažila, takže malou reklamu si tahle firma zaslouží.
Ale nejdřív ten příběh. Dům jsme koupili s eurookny se žaluziemi na míru. První zvíře, které jsme hlídali, o našem animalhotelu jsem tady psala, byl králíček Pinďa a za svobodu, kterou jsme mu dali v naší tělocvičně, se nám odměnil tím, že se zamotal do žaluzií na okně a po jeho vysvobození už nebyly použitelné. Nevadilo to, tak jsme to neřešili. K nám do dobu není vlastně odnikud vidět.
Někde v domě jsme sundali určitě dost drahé žaluzie sami, protože kazily výhled do zahrady. A tam, kde bychom je nechali v druhé ložnici, utrhl Alánek nechtěně kus silonu, ale furt žaluzie fungovaly. Ovšem poslední týdny se zalíbily žaluzie nad ránem Sáře, a protože chtěla vidět, co je venku, tak je rozbila úplně, už nešly vytahovat.
Začali jsme tedy řešit výměnu a hledali, co dát na okno. Žaluzie už jsme nechtěli v žádném případě, špatně se udržují, je s tím dost práce.
Projeli jsme toho hodně, nakonec jsme se shodli na roletách. Ale i to dalo velké hledání, někde byly příliš drahé, někde neměli vhodnou barvu. Nakonec jsme ale měli šťastnou ruku a objednali u firmy Foa. Můj muž okno změřil, já objednala a zaplatila.
Ještě ten den telefonát pár hodin po zaplacení. Starost o zákazníka by měla být normální a neměla by nás udivovat, ale pořád to ještě není běžná věc. Objednáte a zaplatíte a většinou už přestanete obchodníka zajímat. A některé příběhy jste i tady četli jako o zrušení objednávky, protože se ztratila někde po cestě pohovka??? atd. a sami jste i v komentářích psali své negativní zkušenosti.
Když jsem zvedla telefon s cizím číslem, zvedám všechny vzhledem k novinařině, v první chvíli jsem s tím chtěla praštit, protože jsem myslela, že je to zase nějaká reklama. Tyto telefonáty pokládám hned.
Začala jsem poslouchat, až po otázce: objednala jste si rolety?
A po té následovalo, zda jsem si objednala barvu pálené cihly, hnědou barvu lišt, tyto rozměry...
Když zazněla otázka, jak přesně jsme měřili okno, řekla jsem, jestli mohu předat telefon mému muži, protože já nejsem schopná odpovědět.
Paní měla na všechno čas a telefonát trval docela dlouho. Ostatně ušetřil případné budoucí starosti oběma stranám, i když my jsme měli vše ok.
Nějak jsem se hodně rozepsala, tak už končím.
A budeme objednávat i rolety do tělocvičny, protože teď tam občas někdo příležitostně spí a přímo do oken svítí pouliční lampa, která tam byla umístěna, myslím, vloni.
Tak to je dnes vše.
Děkuji, kdo jste to nevzdali a přečetli až sem, ale chválit se má.
Mějte pohodovou sobotu. Já jedu za reportáží.
Seriózní firmy zaslouží pochválit. Rolety se mi líbí.
OdpovědětVymazatHanka
P.s. Marti, včera jsem si vyzvedla výhru, moc děkuji.
Vždycky je příjemné slyšet, že věci fungují, jak mají.
OdpovědětVymazatHezký víkend, Marti
Rolety vypadají krásně. My máme žaluzie ve všech oknech a je pravda, že každou chvíli něco opravuji a protože manžel na to nevidí, tak se tím trápím já. Už jsem měnila všechny postranní silonové struny, u jedné jsem měnila řetízek a u všech spojovací články řetízků. Nejčastěji se mění právě ty vodící silonové struny, které praskají nejčastěji a je s tím strašná práce...Už jsem uvažovala několikrát, že žaluzie zruším a nahradím zatahovacími dekoračkami. Měj se Marti a hezky a ať rolety dobře slouží.
OdpovědětVymazatMarti, pochvala od zákazníka je ta nejlepší reklama pro firmu i živnostníka. Víc takových firem i zákazníků. :o)
OdpovědětVymazatPřeji hezký večer. D.
Marti, je to radost, když se člověk "trefí" do takové firmy. K nám technik na zaměření přijel, tím se určitě vyhnout problémům... Rolety vypadají moc krásně.
OdpovědětVymazatPřeji hezkou neděli, Helena
Pochvala by firmu určitě potěšila. My jsme nikdy žaluzie neměli, vždy jen závěsy nebo klasické rolety. Muž teď trochu uvažuje, že když budeme dělat rekonstrukci domu, dáme venkovní rolety s vyměnou oken a zateplením. Ale když já mám závěsy ráda🤷♀️... J.
OdpovědětVymazat