s poštou jsou tedy za poslední měsíc velmi tristní. No v minulosti nebyly o nic lepší, ale problémy nebyly tak časté. Pokud to jde, už si balíkovnu nevybírám, ale někdy to nejde, když nechci platit poštovné víc, než je cena zboží. Ale už spoustu eshopů nabídku zasílání poštou přestává vzhledem ke zkušenostem nabízet a ještě se za to omlouvají.
Teď vám popíšu svoje neuvěřitelné zkušenosti během necelého měsíce, to jsem jediná, když si to vynásobíme, tak pošta je prostě na odpis.
Nebudu popisovat, o jaké zboží se jedná, jsou to ve všech případech dárky a není to ani podstatné. První balík do balíkovny byl víc než týden podle kontroly na webu v depu a nemínil se hnout. Protože reklamovat musí odesilatel, požádala jsem eshop a po jejich urgenci jsem druhý den měla balík v balíkovně.
U dalšího balíku jsem už tak úspěšná nebyla. Objednala jsem už 8. ledna a dosud balík nemám. Po několikeré urgenci pošty eshopem jsem se dočkala toho, že pošta má na reklamaci 30 dní. Posílají mi tedy z eshopu nový balík, tak jsem zvědavá, zda dorazí (poslali v úterý a ve středu byl v balíkovně, už je doma, takže s hrozbou to jde?!).
Další balík mi z balíkovny vůbec nebyl oznámen a překvapil mě telefonát z eshopu, že se jim balík vrátil druhý den celý promáčený. Byla jsem uklidněna, že vědí, že vůbec nevím, že nějaký balík byl na cestě, a že mi zboží posílají znovu, ale nové, ne to promáčené. Druhý den jsem měla oznámení z balíkovny, že si jej můžu vyzvednout.
Tohle vše se událo ani ne za měsíc. Nemám slov, není co dodat. A to už nemluvím o tom, že mi dosud nedorazilo vánoční přání od sestry a prý bylo krásné, pohled zakoupený v Anglii. Možná mi dorazí na letošní vánoční svátky.
Úvodní foto je ilustrační, jiné nemám a tohle bych jako balík nikdy neposílala! Je to starší foto, dnes už je Sára podstatně větší.
A aby to dnes nebylo jen o stížnostech, přidávám fotku mých "fejkových" jablek v županu. Nejsou to pravá jablka v županu, protože ta se balí celá. Já měla před časem na něco chuť a do obvyklých palačinek jen pro mě se mi nějak nechtělo. Tak jsem nakrájela jablka na úzká kolečka, jádřinec odstranila zátkou od piva, někde jsem to četla a fakt to funguje a obalila v těstíčku vajíčko, cukr, trochu mléka, mouka a bylo to fakt dobré.
Mějte pohodovou sobotu.
Marti, my jsme na tom tak, že když je na výběr jen Česká pošta, raději zboží nechceme. Jejich služby prostě nefungují a je jedno, kolik peněz se do této instituce naleje.
OdpovědětVymazatVčera naší ulicí bloumala paní v civilu s telefonem v ruce (upozornil nás Aaron), když jsme se zeptali, zda někoho hledá, či jak můžeme pomoci, bylo nám lámanou češtinou řečeno, že doručuje poštu. Byla to milá a bezradná Ukrajinka. Bez komentáře...
Měj hezký den. Helena
Marti, mám podobné zkušenosti. Navíc tady chodí pošťák dvakrát týdně. Úterý a čtvrtek a to ještě jen někdy. Dříve jsem využívala Zásilkovnu, ale zrušili tu boxy, tak teď raději už nic po internetu neobjednávám, protože pokud zboží nesedne, tak je problém s tím, jak ho poslat k výměně, a je s tím spousta starostí. Ani ne tak s eshopem, jako právě s doručováním. Měj se pěkně .
OdpovědětVymazatJá si na Českou poštu u nás nemohu stěžovat. :-) Fakt ne ! Nepamatuji si, že by mi něco nepřišlo. Když mám dodání objednávky přes poštu, tak mi přijde mail i sms s číslem telefonu na doručujícího a mohu se i dohodnout a třeba místo dopoledne mi to doručí odpoledne. Pravdou je, že poplatky jsou vyšší, ale to už je moje věc, jestli to tak chci.
OdpovědětVymazatMarti, tak mé zkušenosti s poštou jsou taky v podstatě dobré. Za posledního půl roku si vzpomínám na jednu zásilku uloženou bez pokusu o doručení a jeden poněkud otlučený balík (ale odnesla to krabice, obsah byl OK). Posílám hodně i obyčejné dopisy (když si s někým měním čajové přebaly) a chodí taky bez problémů. Naposledy vhozeno do schránky v pondělí odpoledne, ve středu mi psala kolegyně - sběratelka, že už má přebaly doma. Doufám, že jsem to nezakřikla ;-)
OdpovědětVymazatMěj se fajn
Já mám s poštou také dobré zkušenosti.
OdpovědětVymazat