čtvrtek 27. června 2024

přání s bonusem


Hledala jsem nějaké zvláštní přání k narozeninám, výběr je tedy spíš zoufalý, a na Albi jsem narazila na roztomilá přání s bonusem. Je k němu přiložena malá brož, která se dá připnout kamkoliv, na kabelku, na batoh apod., je to taková malá drobnost a mně se přání moc líbilo. Měla jsem však velký problém, protože přání je 16 druhů a mně se samozřejmě líbila víc než třetina. Líbilo se mi kolo, teniska, lama, plameňák a další a nedokázala jsem se rozhodnout. Dalším kritériem výběru byl text, tak nakonec zvítězil jezevčík.
Přání mi přijde velmi neobvyklé, proto jsem se rozhodla dát tip i na blog. Třeba se někomu bude hodit a já uvažuji, že tam koupím ještě další přání pro vnoučata. 
Mějte pohodový den.



4 komentáře:

  1. Marti, je moc hezké! Souhlasím s tím, že přehlídka kýčů je veliká, najít něco vkusného a zajímavého je trochu problém. Povedlo se! Často si přání raději vyrobím...
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Podniková prodejna Albi se nachází v mém rodném městě Červeném Kostelci, takže to daleko nemám a tak tam občas zavítám a nikdy s prázdnou neodejdu.
    Vybrala jsi moc hezké přání.
    Měj se hezky !
    Hanka


    OdpovědětVymazat
  3. Přání je zajímavé. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, brož k přání je zajímavý nápad, líbí se mi.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.