sobota 25. února 2017

první...


První procházka.
Po delší době procházka za hranice našeho plotu  v doprovodu syna a mého muže.
To sluníčko a to, že jsem zase venku, nejen na zahradě, do mě vlilo novou energii.
Jak málo někdy stačí.
Musela jsem na důkaz překročení "hranic" vyfotit náš krásný kostel, dokud jej nezakrývají koruny stromů.
Dnes se mi líbil víc než jindy.


První velké pupeny na magnolii.
Už se těším, jak krásně pokvete. Jako vloni.
Jaro je fakt už skoro tady.



První květena na zahradě.
Sněženky už tady byly v hlavní roli, ale krásně se rozrůstají a já se kochám.

4 komentáře:

  1. Kostel opravdu nádherný, skvělé místo pro procházku :-) Měj se krásně a více takových procházek už určitě bude. Počasí se výrazně lepší a tvůj zdravotní stav asi taky :-) Tak ať jsi Msrti brzy úplně fit!!! Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, děkuji. Ten kostel obdivuji pokaždé, když kolem jdu. Hezké dny.

      Vymazat
  2. Marti, kostel máte nádherný. Mám takové pohledy ráda. Věřím, že se pomalinku uzdravuješ a je už lépe. Moc zdravím Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo, děkuju. Už je mi líp, jen mám pořád problém se čtením delších textů, ale to se časem taky spraví. Měj se hezky.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.