sobota 13. dubna 2019

zastávka druhá - zámecká cukrárna





Jak se probírám fotkami, znovu si to užívám s Lolou a Alanem. Naše druhá zastávka byla v zámecké cukrárně. V loni jsme tam byli s Lolou taky, takže část interiéru, který jsem tentokrát nefotila, můžete vidět tady. Lola dnes slaví šesté narozeniny a my jsme je oslavili ve čtvrtek v cukrárně. 
Chystali jsme ji překvapení, které se teda trochu vymklo.
Děti si vybraly zákusky a šly si sednout s dědou a já ještě tajně vytáhla svíčku šestku a domlouvala, do čeho ji zapíchneme. Číšnice byla velmi milá a ochotná a nabídla se, že vše přinese s kávou a citronádou. Když kráčela s malým dortíčkem se zapálenou svíčkou, zazpívali jsme Lolince přání k narozeninám. Lola byla mírně v šoku, co se to děje. 
Fotila jsem ji, a když jsem se posadila, tak se mě potichu ptá: jak ta paní věděla, že mám narozeniny? 
V té chvíli mi došlo, že jsem to měla nést já, jak jsem měla původně v plánu, ale Lola za mnou pořád běhala, tak jsem nabídku přijala.









Broučku, to ti nedala ta paní, to máš od nás s dědečkem. 
Chvíli přemýšlela, pak se jí rozzářil úsměv na rtech a úleva, že pochopila. 
Jéé děkuju.
Zámecká cukrárna ve stylu Ludvíka XIV. je vybavena originálním nábytkem. Připadáte si opravdu jako na zámku. Ostatně na zámku jste, protože cukrárna je přímo v zámku Mělník.
Zítra ještě přinesu pár střípků z pátku, dnes by se to nevešlo. 
Mějte pěkný víkend.

P.S. Děti jsou velmi samostatné, takže Lola si účes dělala sama a já ho teprve na fotkách vidím zezadu 😊 Doma nebyl čas, páč se rychle muselo jet na výlet, děti byly netrpělivé.











20 komentářů:

  1. Před pár rukama nás dcera s přítelem vzala do Mělníka. Nádhera, nemohla jsem se dosyta vynadívat - na všechno. A Zámecká cukrárna byla bomba. Tak úslužné a milé mladé ženy s tolika dobrotkami, hezký nábytek a čistounko, tak to byla třešinka na dortu. Tak se Lolince ani nedivím, že byla také překvapena. Hezké narozeniny! Zdraví Ivka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivko, ano je krásná a číšnice byla úžasná. Dokonce nás vyfotila všechny čtyři pohromadě. Ale vzhledem k tomu, že tam vypadám jak velký červený vorvaň, je to fotka nevhodná pro zveřejnění hahahaha. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Báječné, já vím, kdy přijít.
    V kouzelném prostředí se podává káva a zákusek... a po něm se sportuje.
    Přeji jen zdraví a spokojené prarodiče, které se svými vnoučaty spřádají plány a sny.
    Jen tak dál ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, děkujeme, užili jsme si to všichni a děti už spřádaly plány na prázdniny a těší se hlavně na bazén. Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  3. Taky by se mi líbilo posezení v takové krásné cukrárně. Lole přeji všechno nejlepší k narozeninám. Už je to velká slečna!!!
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přání vyřídím, dnes má Lolinka oslavu s kamarády, takže to má takové narozeninové turné. Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  4. V tak krásném prostředí bych si kávu s dortíkem také vychutnala.
    Lolince přeji k narozeninám všechno nej... a hodně krásných zážitků s babičkou a dědou.
    Vám do Mělníka hezkou sobotu. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, děkujeme. Až někdy třeba naplánuješ výlet do Prahy, Mělník je kousek, můžeme si v té kavárně dát spolu kafe a nějakou laskominu. Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  5. Marti, krásné překvapení pro Lolu sis připravila. A místo je opravdu kouzelné, tam bych si chtěla dát kávičku i zákusek. :o) To se hned tak nevidí.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, nechtěla jsem jí péct dort, protože slavila narozeniny v sobotu a dnes je dětská párty, takže dortů bude mít až dost. Tak jsem přemýšlela, jak to důstojně oslavit a povedlo se. Měj krásnou sobotu.

      Vymazat
  6. Máte krásnou Zámeckou cukrárnu.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna a štýlová cukráreň ... Lolke prajem dodatočne k sviatku všetko dobré ... :) Majte sa doma všetci faaaaajn ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, měla narozeniny. Šesté a gratulaci vyřídím. Měj pěkné pondělí.

      Vymazat
  8. Marti, škoda že jsme neměli čas odbočit do Mělníka, když jsme jeli pro Eli a ani jsem nevěděla o té krásné cukrárně.Lolince hodně zdravíčka přeji.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, tak to je škoda, ale určitě se tam ještě podíváš. Měj pěkný den.

      Vymazat
  9. Takové příběhy prostě napíše jen život! Lolince to moc sluší a pochopitelně moc gratuluji k významných narozeninám! Na oslavu jste zvolili skutečně elegantní prostředí!
    Marti, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ano to píše život, to člověk nevymyslí ani nedomyslí. Měj se krásně.

      Vymazat
  10. Dodatečně moc gratuluju k narozeninám! Prostředí tedy víc než nádherné, noblesní :)
    Marti, měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.