neděle 29. září 2019

guláš a draci





Možná se vám tohle spojení zdá nesourodé, ale v sobotu byla u nás gastronomická soutěž Gulášování a pro děti Drakiáda. Dokonce si děti mohly vyrobit svoje vlastní malé dráčky, sice moc nelítaly, ale zábava byla. Svoje vlastní draky jsme neměli, kolem nás byly už vyprodané.
O zábavu jsme měli postaráno všichni, i když jsem tam byla pracovně. Ochutnávali jsme guláš od 11 družstev a děti to hodně bavilo. Babi, tenhle teda není dobrý, tohle není guláš... 
Článek na netu už vyšel, kdo se chcete podívat na jiné fotky, než jsou na blogu, můžete tady 






 
Když jsem odkládala děti ke stolku, kde se vyráběly draci a poprosila, ať jim někdo s drakem pomůže, odpověď zněla: ale to musí babička. Tahle babička nemůže, babička je tady jako novinářka. 
(A navíc to neumím, ale to jsem samozřejmě neřekla). 
Odložila jsem děti a děda je zpovzdálí sledoval.

 




















 

12 komentářů:

  1. Marti, krásná akce a na dětech je vidět, jak si výrobu i pouštění draka užily.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ano byla. Děti i bavilo běhat pro vzorky gulášů s kartičkou, kam se vzorky zaznamenávaly. Měj pěkný nový týden.

      Vymazat
  2. Ten zápal, to soustředění :o) Úžasné momentky!!!
    Marti, přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět, že pouštění draků děti bavilo.
    Do soutěže "Gulášování" bych přihlásila manžela. U náš většinou vaří guláš on a umí moc dobrý.
    Měj pěkný večer. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, bez nějaké namyšlenosti jsme se shodli s mým mužem, že jsem se měla přihlásit. S Bárou uvažujeme o družstvu na příští rok, kdy prý bude další gulášování. Měj pěkné úterý.

      Vymazat
  4. Nádherná akce Marti.Vnoučata šťastný a spokojený.👍Martina a přeji pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, ano užili jsme si to všichni. Děti zažily něco zvláštního. Měj pěkný den.

      Vymazat
  5. Marti, to je dobré kombo akcí - pro rodiče gulášek, pro děti draci a užijí si všichni. Soutěž ve vaření guláše by se líbila mému manželovi - ten je u nás na guláš rodinný expert.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, jak už jsem psala v komentáři výše, shodli jsme se s mým mužem, že jsem se měla přihlásit :-) Expert na guláš jsem u nás já. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  6. No akce parádní - jak gulášování, tak pouštění a i výroba draků. Je vidět, že si to krásně vaše vnoučata užila.
    Hezký den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.