neděle 11. dubna 2021

když svítá růžově...


Svítání má jepičí život. 
Červánkové nebe už dlouho nebylo jako je dnes.
Tak letím domů pro foťák. Nebe při svítání se rychle mění. 
Chvíli je a za chvíli nevíte, že vůbec bylo.
Já jsem dnes kousek zachytila. Nebe už růžové dávno není.
Venku to vypadá na pokus o slunečno po několika šedivých dnech.
Tak mějte pěknou a třeba růžovou neděli.





8 komentářů:

  1. Krásně se na Tvoje fotky dívá. Nebe v krásné růžové róbě.
    Měj pěknou neděli, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně růžově jsi to nafotila. Hezký den Ti přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  3. Červánkové svítání jsem už dlouho neviděla. Je pravda, že je to síla okamžiku a ty jsi ji zachytila i pro nás, děkuji.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, krásné růžové svítáníčko. 👍👍 Miluju ty barvy a proměny oblohy.
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, Marti! Mám tyhle chvíle moc ráda!
    Měj příjemný zbytek neděle. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, takové svítání jsem dlouho neviděla. Jestli to není tím, že vstávám déle.;-)
    Měj hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, jedním slovem - paráda.
    Hezký nastávající týden

    OdpovědětVymazat
  8. Marti já jsem kvůli růžové obloze běžela do luk. ale než jsem tam došla bylo zase šedivo. Proměny jsou opravdu rychlé. Krásný nový týden Ti přeji.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.