pátek 20. října 2023

barevný podzim - výzva



aneb podzim na naší zahradě. Teď nemám moc možností fotit mimo domov, ale přidat se k Jaruščině výzvě jsem se chtěla. Potřebovala jsem ve své nelehké životní situaci (nemyslím operaci a berle - pro ty, kdo nečetli) přijít na jiné myšlenky. Fotila jsem na zahradě ze židle, jinak to s berlemi nejde, kterou mi můj muž neustále přesouval. Některé fotky se mohou zdát, že nejsou podzimní, nicméně fotila jsem tento týden a keř růží kvete, vlastně kvetou dva, ale na ten druhý jsem se nedostala. Ta vysoká tráva je tam z důvodu, že právě na podzim kvete. 
Mějte klidné dny.

P.S. Kdo neznáte příběh našeho trpaslíka, tak se s ním můžete seznámit v příspěvku z roku 2015 trpaslík na zahradě?!.















9 komentářů:

  1. Marti, ono je občas potřeba trochu pročistit hlavu a zahrada je na to naprosto super místo!
    Přísavníky se tyto dny předvádí, že!
    Přeji klidný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Podzim máte na zahradě jako vyšitý. A ta vaše růže, ta je prostě OK.
    Měj se, Marti, hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, jsem s tebou. Kolik hrušek jste letos sklidili? jk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, slovy dvě! Jo, vidíš, chtěla jsem to zmínit a zapomněla jsem. A moc ti děkuju.

      Vymazat
  4. Vija
    Marti, u vás je hezky barevně. Růžím se chystám na radu odborníka, na zimu navrstvit kompost. Tvé krásně kvetou. Měj klidné dny. J

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotografie Marti. Máš tu zahradu krásně barevnou. Děkuji za účast ve výzvě a přidávám odkaz sem: https://duchjara1.blogspot.com/2023/10/vyzva-odkazy.html

    OdpovědětVymazat
  6. Přísavník dělá na zahrádce parádu. Trpaslík se mi líbí. Jednoho mám v zahrádce také. Kdysi jsem ho dostala, není barevný a má stabilní místo pod stromkem na skalce. Krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, hezké fotky. Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  8. Marti hezký podzim máte na zahradě, ten přisavnik tomu hodně pomáhá. Měj se dobře, hodně zdraví. Lenka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.