úterý 16. dubna 2024

cestou necestou...


Před časem jsem na blog dávala reportáž o kvelbu na Kokořínsku a tohle jsem fotila cestou, takže jen tak posbírané cestou necestou. Fotky se mi nahrály nějak rozházené, ale už se mi to nechce uspořádat, nakonec o to nejde. Tohle focení jen tak mě baví, ale to už jsem psala. 
Mějte hezký den.

























7 komentářů:

  1. Cesty i necesty - vznikly zajímavé fotky!
    Marti, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, na většině fotek je zajímavě modrá obloha a fotky z auta mají svůj specifický půvab.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Ona se někdy z auta povede zajímavá fotka. Takovou bys nenafotila i kdybys chtěla :-)
    Trochu majznutá, ale super !
    Hezký den ! i když den tedy poněkud chladnější, nežli dny předchozí :-(
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, kolem Řípu - alespoň všichni vidí, kudy táhl praotec Čech. ( já vždycky říkám, že to měl zabrat od Baltu k Jadranu.). Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, i já ráda fotím z jedoucího auta. Je to občas sázka do loterie, ale občas se povede parádní snímek. Moc se mi líbí fotky Řípu.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Marti fotografie se mě moc líbí, hlavně jak tam jsou mraky. Taky si ráda fotím jen tak, pro radost... Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Marti ono se při jízdě autem špatně fotí a navíc barvy zkreslují mírně zabarvená okna. Mám pár fotek z minulé cesty vlakem, ale zatím nebyl čas na zveřejnění. Jak je hezky, tak PC ani nezapínám. Kolem Řípu je krásná krajina, jen já už se tam asi nepodívám...Výlety do delších vzdálenosti už s manželem nejsou možné, tak že jsem vděčná aspoň za krátké procházky okolím našeho města. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.