úterý 21. dubna 2015

konečně!



Dnes jen velmi krátce. Jak jsem již psala v předchozím příspěvku zahrada čaruje?, máme na zahradě magnolii. Je to naše první magnolie v životě, tedy spíše pokus o magnolii :-) Jsme s mým mužem trochu jako "kozel zahradníkem" a už jsem jednou psala, jak jsme s velkou slávou opečovávali plevel několik týdnů, ba i více, zalévali a hnojili a čekali až pokvete...
Všude v okolí magnolie už dávno kvetou, jsou samý květ, jen u nás pořád nic.
Před pár dny se objevilo poupátko a já každý den čekám, kdy rozkvete.
Až dnes. Konečně! Jediný květ, ale máme velkou radost. Doufám, že příští rok bude mít i bratříčky :-)

2 komentáře:

  1. Úžasný květ...magnolie se mi moc líbí, škoda, že kvetou tak krátce, ale i tak stojí za to..krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano stojí, koukám na ni každý den, hned jak vstanu :-) Také hezké dny Inko.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.