sobota 3. října 2015

šípky a štrůdl



Nesourodá dvojka?
Šipky a štrůdl mají pro mě společného jmenovatele, Podzim.
Šipky mám ve váze, protože je to moc hezká dekorace.
Štrůdl jsem nepekla. Od té doby, co jsme doma s mým mužem sami, už nepeču. Můj muž sladké skoro vůbec nejí a já bych neměla kvůli zvýšenému cukru. Navíc, jak jsem již několikrát říkala či psala, mám "odpečíno" a nějak se do toho nehrnu. Ovocný dort se želatinou je nyní můj nejvyšší level. V poslední době vlastně jediný..
Dnes jsme se tedy vypravili na akci - soutěž Štrůdlování. Nešlo nám ani tak o ten štrůdl, ale o prohlídku nově zrekonstruovaného kulturního domu, ve kterém jsme dosud nikdy nebyli, přestože tu bydlíme 2 roky. Nemáme rádi venkovské zábavy a plesy, spíše jdeme každý rok na diskotéku a koncerty se konaly většinou v době, kdy jsme zrovna byli mimo domov.
Tak dnes byla příležitost na Štrůdlování i na exkurzi..
Soutěžilo se ve dvou kategoriích -  klasický štrůdl a cokoliv s jablky. Akce se konala poprvé, takže účast byla celkem malá, ale pro potěchu oka bylo dost.
Komise ochutnávala a hodnotila a návštěvníci ochutnávali při kávě za zvuků živé hudby.
Ochutnala jsem devítku viz fotografie níže. Něco tak úžasného jsem dlouho neochutnala. Přísahala bych, že tam jablka vůbec nebyla. Chutnalo to jako pařížský dort.
A tady je malá "podzimní" ochutnávka.





                                     



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.