pondělí 8. srpna 2016

zahradní proměny


Rozkvétá nová růže a je skutečně červená. 
No, někdy je to překvapení do poslední chvíle. 
Jediný problém je, že jsme koupili růži stromkovou, ale tato nevypadá, 
že někdy v životě nějakej stromek udělá. 
Je to keříček při zemi a nikde žádný byť i prťavý kmínek.


 No oleandr na blogu není novinka. Stává se z něj nekonečný seriál.
Ale má tolik květů a poupat, 
že každý den je jiný.


Naše hruška, kterou jsme maličkou zasadili vloni a maličká pořád je, měří 158 cm
(vím to naprosto přesně, páč je velká, vlastně malá jako já), překvapila.
Má tři už docela velké hrušky.


A opět jsme nakupovali v zahradnictví.
Některé truhlíky nám odešly do "věčných lovišť"
 a léto je ještě mladé.





A nemohu zapomenout na "kytičku", která je každodenní součástí naší letní zahrady. 
A určitě nikdo takovou nemáte. 
Vyhledává neustále nová místa na spaní  - jako na bedně s polstrováním či na zahradním stole
 a na zahradu prostě patří..

4 komentáře:

  1. Marti, tak ta kytička je nejkrásnější, jen je divné, že zakoření pokaždé jinde :))). Růžičku máte pěknou, též mám červenou, takovou tu sametovou, ale letos je líná pořádně kvést. No a dvě budeme muset vykopat a dát jinam, mají jen plané šlahouny bez květů, tak je pořádně ostříhám a přesadím jinam, ať ukážou co umí. Udřená a chcíplá Maryša :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, teď jsi mě dostala :-) Přemýšlím, o jaké kytičce, která koření pokaždé jinde, mluvíš hahaha :-) Zapomněla jsem, o čem jsem psala.
      Nedři tolik a taky trochu odpočívej, ať si ještě užiješ léta, i když se mi poslední dva dny zdá, že odešlo. M.

      Vymazat
  2. Marti, máme kachlová kamna, jsou krásná, ale když se vymetají saze, strašně je nenávidím. No včera to proběhlo celkem v klídku, ale musíš umýt kompletně celou kuchyň, ten mour se dostane všude, skončila jsem v 9 večer, dala skleničku červeného a usnula jak mimino, dnes jsme jeli domů, protože celou noc a dopoledne pršelo a stejně potřebuji prát, ale zapomněla jsem tam krásnou záclonku do kuch., tak bude špinavá. Zdechlačit budeme po neděli :))). Maryša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to už chápu, proč padáš únavou, ale kachlová kamna jsou krásná. Něco podobného zažívám při čištění krbu. M.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.