pondělí 30. ledna 2017

rychlé řešení



A musím říct, že celkem geniální.
Design nedesign, nebylo zbytí.
Řešení muselo být rychlé.
Naše úžasná skleněná krmítka nevydržela.
První skleněné krmítko z akvária nám vydrželo dva roky. Je to sklo, tak je jasné, že to nebude mít dlouhého trvání, ale pořizovací cena je minimální, tak jsme to moc neřešili.
Letos jsme pořídili dvě. Moc se mi líbí a vypadají designově.
Nevydržela však zřejmě kruté mrazy, které dlouho předtím nebyly..
Můj muž tedy tvrdil, že by sklo mělo vydržet a byl to tedy špatný výrobek, ale na druhou stranu, proč by akvárium mělo vydržet mínus 15?!
Já se ale nechci vzdát a asi si opět pořídím skleněná krmítka, ale tentokrát zkusím najít pevnější sklo. Samozřejmě se skleněná krmítka prodávají, ale cenově mě tedy vůbec nepřitahují.
Nějakou dobu jsme byli bez krmítka, ale návštěvníci létali pořád, protože byli už zvyklí, že u nás dostanou nějakou dobrotu.
V sobotu ráno říkám mému muži, nemůžeš prosím vymyslet něco provizorního, třeba z krabičky od másla nebo tak a šla jsem si dát ranní sprchu.
Po návratu mi můj muž s úsměvem sděluje: podívej se z okna. 
Vidím z okna ptáčky, jak sedí a zobou a mám radost.
Už mohou na svůj raut.
Geniální řešení. 
Použita velká umělohmotná miska pod zahradní květináč a úchyty na závěsný květináč a bylo hotovo.
A nevypadá to tak špatně. Lepší řešení než můj nápad.
Sice tam není ochranu proti větru a dešti, ale jako rychlé řešení stačí.
A i já jsem si vysloužila pochvalu. Moje poznámka o krabičce od másla prý nápad nastartovala.
Mám dost času vymyslet nové skleněné krmítko.



4 komentáře:

  1. Ja nechápem , veď je to designové až až...... Pekný oranžový lietajúci tanier. PRAKTICKÉHO máš mužíčka. Aj ja mám praktického, ale ako ho poznám týždeň by si robil poznámky, potom ďalší týždeń robil budku a urobil by pre vtáčiky nejaký atomový kryt, ktorý by vtáčiky milovali, ale mne by sa nepáčil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitko, vtipné :-) Pobavila si mě. A máš pravdu, mně už se taky ten talíř líbí.

      Vymazat
  2. Skleněná krmítka byla fakt atraktivní a pěkná :), ale nebyla dělaná na velké mrazy, tento nápad je taky prima a velmi rychle udělaný, to má tvůj muž velké +, ale zapomněl na sněžení, zasype jim to dobrůtky, ale pěkné a hlavně pro hodně zobáčků. My máme klasiku - budky, a hladovci létají i k nám nahoru Maryša :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, oni se prodávají skleněná krmítka a mělo by to tedy mrazy i vydržet, ale ne samozřejmě z akvária :-) My jsme na sněžení a déšť nezapomněli, je to provizorní řešení, teď tři dny jedli, než napadl sníh. Musím to očistit, aby mohli znovu na raut. M.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.