pátek 26. května 2017

hraju si




Tedy včera dopoledne jsem si hrála.
Křesla v novém kabátku.
Teprve, když jsem proutěné sezení přestěhovala z ložnice pro hosty ven, jsem si všimla, jak hrozné už jsou povlaky na polštářích, tedy podsedácích.
Přemýšlela jsem, jestli koupím nové. Ve středu večer jsem se rozhodla, že ušiju nový potah.
Tak jsem si včera hrála u šicího stroje a výsledek mě těší.
Moje hraní má ještě další aspekt, nejen nové potahy.
Po zranění mozku se pořád léčím a zvyšují mi dávku léků a já jsem dlouho neměla chuť na žádnou extra činnost, natož na šití. Léčba zřejmě konečně zabírá a zase to snad budu časem já.
Takže to mě potěšilo víc než nové potahy.
A navíc Justýna si na ně zvyká, takže si tam nechce lehnout. Jsou tedy čisté bez chlupů.
Původní vypadaly takto. Není moc vidět design, jsou tam vybledlé kopretiny.

6 komentářů:

  1. Nové poťahy sú moc pekné ... v mojej obľúbenej šedo rúžovej kombinácií ... Všetko, čo je urobené vlastnými rukami teší dvojnásobne ... však? :)
    A prajem skoré uzdravenie ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauro, mně se taky tahle kombinace líbí. Měj se moc hezky a děkuji.

      Vymazat
  2. Marti, to je pěkné hraní a s krásným výsledkem. Křesílka prokoukla.
    Přeji ti pohodový víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Zvolila si příjemný vzor a proutí přímo sluší.
    Uvidíš Marti, že vše se pomalu vrátí do normálu a i chuť do jakéhokoli tvoření se vrátí. Moc ti to přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, ano počítám s tím, jen už je to pro mě dlouho, od nehody uplynuly 4 měsíce. Moc ti děkuju. M.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.