neděle 22. října 2017

oslava a tipy na dárky



Už jsem psala, že zatím řeším jen dárky k narozeninám.  Ale hodí se i k vánocům a pro někoho budou třeba zajímavé.
Dárky pro naši starší dceru. 
Dřevěnou krabičku a zdobené kolíčky na magnet jsem koupila v Jysku.
V krabičce je ale ten hlavní dárek. Nechali jsme zhotovit vizitník přímo podle fotografie, kterou fotila naše dcera a k tomu záložku do knihy či diáře. Objednala jsem na Fler u de amor. Hledala jsem originální vizitník několik týdnů na internetu. Byly hezké, drahé, zdobené kameny Swarovski, ale originálního nic. Tady vzniklo něco originálního a za nízkou cenu. Byla jsem ochotná za originál zaplatit mnohem víc.


Moje narozeniny, říjen je pro nás náročný měsíc, jsme letos nějak nehrotili. Měli jsme jiné starosti, finanční s chodníkem, s panem Chodníkem, s Justýnou, kterou nový chodník odrovnal.
Já jsem si vybrala na Vivre.cz naušnice do stříbrna a další potažené zlatem. Byly v akci, ale nevím, zda lze věřit původní ceně. Jsou ale krásné a sluší mi, ostatní není důležité.


Pepco, kam jsem zabrousila, abych sehnala nějakou hezkou krabičku na vizitník, tu jsem nakonec koupila v Jysku, jsem podarovala sama sebe, zajímavý a moc hezký top a příjemný materiál. Zaujal mě. Na fotce je hodně vidět ten nápis. Ve skutečnosti není vidět téměř vůbec, i když s ním souzním. Nejdřív přečetla, počkala na názor mého muže a on pak koupil :-)


Včera jsme oslavovali společně s dcerou. Nikdy neslavíme samy a tentokrát se povedlo slavit uprostřed, já dva dny po narozeninách a dcera dva dny před. Vždy připravujeme oslavu společně.
Včera jsem dostala ještě další dárek. Poprvé v životě jsem se na přípravě, nákupech a obsluze oslavy vůbec nepodílela. 
Mami, ať to jednou zažiješ naprosto v klidu.
Přišla jsem k hotovému. A tady je pár fotek od naší fotografky z oslavy.
Toto je jeden z dárků, který jsem dostala, abych mohla tvořit patchwork.


Tady si Tereza vyfotila svůj dárek. Mnohem lépe než já. Musím říct, že můj nápad ji dojal téměř k slzám. Mám velkou radost a myslím, že takto osobní dárek jsem ještě nikdy nevymyslela.


Ještě pár fotek z oslavy. Malé nakouknutí. Na první jsem já. Prý jsem krásná na všech fotkách, já to vidím jinak :-) Dort je symbolicky jen s jednou svíčkou, měly jsme společný a všechny svíčky by se tam nevešly. No vlastně ani moje samostatně :-)
Fotky z dílny Tereza Veselá Photography .






28 komentářů:

  1. Marti dodatečně přeji krásné narozeniny a hodně moc zdraví. Krásný dárek jsi vymyslela a i krásný dostala..Nádherně připravená oslava...a dcera moc krásně fotí. Měj se hezky a užívej. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, moc děkuji. Ano, Tereza fotí moc hezky. Hezký zbytek neděle.

      Vymazat
  2. Taky přeju dodatečně všechno nejlepší. Dárek pro dceru si vymyslela úžasný, nedivím se, že byla nadšená. A ty jsi dostala taky hezké dárky - moc se mi líbí ty růžové náušnice (a to jinak nemám růžovou moc v oblibě) a už se těším, až na blogu uvidím něco, co jsi vytvořila pomocí nové sady na patchwork. A fotky z oslavy jsou taky pěkné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, děkuji. No bojím se, jestli mi to s těmi udělátky půjde :-) Už mám první zakázku od dcery, tak uvidíme, jak to dopadne.

      Vymazat
  3. Milá Martičko, všechno nejlepší k tvým krásným narozenínám. Hlavně hodně zdraví, štěstí a lásky. Naušnice se mi moc líbí a určitě ti sluší. Dáreček pro dceru je opravdu hezký a věřím, že byla dcerka dojatá, vždyť jsi jej dělala z lásky. Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný den, také se přidávám a přeji všechno nejlepší, hlavně zdravíčko! :)
    Mějte se pěkně, dárky jsou skvělé! :)
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, moc děkuji, ano potřebuji hlavně zdraví. Přeji Vám pěkné dny.

      Vymazat
  5. Taky budeme slavit. Dcera má 7.11. dvacet let. Co bude jejím dárkem bude po oslavě na blogu, objevila jsem eshop se stříbrnými šperky a zamilovala se. Už mám doma pro sebe jedny naušnice :-)
    Krásné dárky jste vybrali a ty naušnice...vidít, že naušnice teď letí :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer Michaelo, nevím, jestli naušnice letí, já je kupuju celkem často. Vloni jsem dala dceři k narozeninám. Já se moc, tím co letí, neřídím. Říkám si vždy, pokud je to poslední móda, tak tu už nemusím, když je poslední :-) Děkuji a přeji hezké dny.

      Vymazat
  6. Marti, vše nej, dobré zdraví a spoustu krásných patchworkových výrobků. Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý večer, Marti přeji hooodně zdravíčka. My jsme také s dcerou slavily včera.Dcera je narozena koncem září a já v říjnu.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer Martino, děkuji a i já přeji vše nej. Hezký večer.

      Vymazat
  8. V Angelice prosí král dotyčnou, aby zůstala stejnou...i já bych si to moc přála, protože jsi báječná ženská.
    Vše nejlepší !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé moc děkuji! Blondýnko, myslím, že to ti klidně mohu slíbit, páč vyzobaná už nemá tolik času, aby se stihla nějak zásadně změnit :-))))

      Vymazat
  9. Připojuji se k přání všeho nejlepšího k narozeninám. Hlavně hodně zdraví. Dárek pro dceru je prima a naprosto Ti věřím, že máš v sobě dobrý pocit, že jsi takový skvělý dárek vymyslela. A Tvoje dárky jsou taky OK. Pomůcky na patchwork v pohodě zvládneš.
    Hezký nedělní večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Tiez sa pripajam k zastupu gratulantov a prajem vam obom k narodeninam vsetko, vsetko len to najlepsie ... hlavne zdravie ... ostatme pride samo ... Marti, krasna oslava, darceky urcite urobili radost ... Prajem pekny a uspesny tyzden. L.

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno nejlepší oslavenkyním a hlavně hodně zdravíčka!:-)Dárky jsou originální a opravdu moc hezké.A ten dort je teda božský!Krásné dny přeji.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, děkujeme moc. Ten dort je koupený :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  12. Také přeji dodatečně vše nejlepší k narozeninám a na patchwork jsem zvědavá. S novým kolečkem to půjde samo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc děkuji. No já mám za sebou teprve zkušební kolo s nůžkami a hotových pár polštářků. Tak jsem zvědavá, jak mi to půjde. Teď mám rozděláno něco jiného, jak dokončím, hned se do toho pustím.

      Vymazat
  13. Dodatecne vse nejlepsi ;) ty nausnice jsou super. Ja tedka dostala tyto https://www.goldeligius.cz/calvin-klein-league-nausnice-kj6dme000200.html a jsem z nich take unesena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, děkuji za přání. Náušnice jsou moc hezké. Hezké dny.

      Vymazat
  14. Ahoj, diky za inspiraci. Ale potrebovala bych jeste neco pro manzela. Je to kutil, tak zatim jsem s pomoci jeho kamarada vybrala takovoutu sadu naradi https://www.maxtechnika.cz/kreator-krt951009-sada-naradi-89-ks.html ale nevim co dal :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se omlouvám, že odpovídám až teď, četla jsem hned, ale nějak zastlala ve víru života :-) A taky nevím, kdo mi píše. Nicméně já jsem k narozeninám svému muži hodně kupovala zážitky, pilotoval ultralight, skákal z padáku, letěl v balóně a spoustu jiných věcí, někde jsem to tady psala. Dostal hračku letadlo na ovládání, nebo tedy vrtulník, koupila jsem krásné hodinky, myslím, že je spoustu dárků pro chlapy. Teď v této chvíli mě nic nenapadá. Moc se ještě jednou omlouvám za pozdní odpověď, není to mým zvykem. Přeji hezkou neděli.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.