sobota 21. října 2017

v ponožkách ...





Pořád je mlha a vlhko, takže akce chodník ještě neskončila. 
Dá se po něm jít, ale trošku lepí. 
Nechceme narušit povrch v botách, tak boty do ruky, 
lehce přejít chodník jen tak v ponožkách a na trávě se obout.
Naše poslední rozkvetlá růže mi přišla natolik důležitá, že jsem ji musela nafotit, než zvadne. 
Tento keřík totiž ještě nekvetl. Koupili jsme letos, ale růže pořád skomírala. 
Tak ji během léta můj muž ostříhal "do hola", s tím, že buď přežije anebo ne.
Krásně obrostla a před pár dny rozkvetla krásná velká růže.

P.S. Trochu moc fotografií. Jo mohla jsem si je odpustit, ale když je letos poslední...


6 komentářů:

  1. Určitě s tato královna květin zasloužila vyfotit a ne jednou :-)
    Hezkou neděli přeji! U nás prší.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky jsem měla stejnej názor. U nás taky prší, ale i tak si užij neděli.

      Vymazat
  2. Sám voják v poli...chápu, taky bych tam lezla.
    Jsem v depresi, nazrál čas si vzít ponožky, je to pro mě dehostující, ale je zima.
    Martičko, krásnou neděli !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, já ponožky nesnáším, nejraději jsem bosa. Bohužel doba ponožek už nastala, v celém domě dlažba a plovoucí podlahy, bez nich to prostě nejde. I tobě hezkou, i když deštivou neděli.

      Vymazat
  3. Hned ráno jsem vlezla do těch nejteplejších ponožek co mám. Dneska je opravdu chladný a deštivý podzim. Užívám si tepla domova a myslím, že dnes bych ani kvůli té poslední růži nevylezla:-).
    Hezkou neděli
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrieto, ono nebylo o moc líp v ten den, kdy jsem fotila :-) Ale dnes je teda obzvlášť nevlídno. Pohodovou neděli v ponožkách :-)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.