čtvrtek 2. prosince 2021

časosběrné snímky z listopadu


V listopadu, tedy vlastně už koncem října, protože první fotky jsou z 1. listopadu, jsem se rozhodla fotit svítání nad naší zahradou v průběhu několika dní. Nefotila jsem každý den, někdy nebyl čas, ale většinou nebylo nebe zajímavá. Nicméně proměny mi zajímavé přišly, tak tady jsou. Nakonec jsem toho nafotila mnohem míň, než jsem si na začátku myslela. Listopadové nebe bylo převážně zatažené, mělo jednolitou šedou barvu a málokdy stálo za to fotit.  
Ale něco jsem posbírala. Tak dnes hlavně obrazem.
Mějte pěkný a klidný den.

Den první 1.11.






Den druhý





Den třetí, tady vím datum 10.11. ráno








18.11. tyto zajímavé ranní proměny, které se odehrály během pár minut, už byly na blogu samostatně.














9 komentářů:

  1. Marti, krásné svítání. Děkuju za pokoukání a přeju hezké dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, krásné fotky svítání. Nebe mě nikdy nepřestane fascinovat proměnami. Včera jsem seděla v čekárně u lékaře a oknem jsem sledovala nebe.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Nasbírala jsi hodně té nebeské parády !
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to je zajímavé pozorování proměn oblohy. Také to dělám, že mám plno fotografií z oken bytu a proměny oblohy mě vždycky nějak upoutají. Hezké fotografie jsi pořídila. Měj krásné a klidné dny. Hlavně ať jste všichni zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, hezké proměny, ráda koukám na nebe i na jeho fotografie, pokaždé mi zlepší náladu. Minulý příspěvek je zajímavý.
    Měj hezké adventní dny. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Posbírala si moc krásné záběry!
    Marti, měj příjemný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, krásné ranní proměny. Jak už jsem mnohokrát psala, svítání moc nefotím, protože ho nestíhám a ani pohled k východu u nás není zajímavý. Takže u mne vedou západy.
    Přeji pohodový večer. D.

    OdpovědětVymazat
  8. To je super nápad, Marti. Krásné fotky. A příjemný článek. 😊

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké nebeské fotky.
    Pěkný den přeju

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.