pátek 23. prosince 2022

přání


Zítra je Štědrý den, tak je čas popřát všem pohodové a klidné svátky vánoční plné radostných setkávání, protože o tom právě svátky jsou. Je úplně jedno, jestli máte napečeno, uklizeno, vašich neumytých oken si stejně nikdo nevšimne. 
Myslím, že svátky jsou právě příležitostí se setkat, sednout si a povídat si o tom, co jindy nestíháme. 
Do nového roku vám ještě popřeju, na to je čas.
Jediné, co jsem zkontrolovala, jsou františky a plovoucí svíčky, to u nás chybět nesmí, i když jsme s mužem na Štědrý den sami, naše rodinné tradice pořád dodržujeme stejně jako v době, když byly doma děti. Rodinné setkání se u nás uskuteční tradičně jako už spoustu let 25. prosince.
Tak ještě jednou užijte si svátky v pohodě a klidu.

8 komentářů:

  1. Pohodové Vánoce Tobě i Tvým blízkým. Taky se u nás rodina schází 25. 12. Na Štědrý den jsme sami.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, Marti a nápodobně - krásné Vánoce! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, přeji krásné Vánoce celé vaší široké rodince. Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Marti i já přeji tobě a tvým blízkým krásné svátky vánoční. Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Marti určitě jste si užili svátky plné pohody v kruhu rodiny. Mám tyto svátky ráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné přáníčko. Já můžu jen popřát ještě krásný zbytek roku 2022 a hlavně šťastný vstup do roku 2023, hlavně hodně zdraví a štěstí. Já už jsem se na počítač nedostala až dnes...Měj se Marti, moc pěkně.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.