pondělí 17. dubna 2023

jen tak cestou



Včera cestou z Prahy jsem zase trochu fotila, co mě zaujalo. Tak dnes pár fotek. Na úvod fotky, kdy už jsme skoro doma a v dálce je zámek Mělník. Tenhle pohled už jsem fotila několikrát, ale pokaždé je jiný.








A ještě pár detailů z úterý z Mělníku. Při venkovní výstavě jsem měla doprovod, taky jej zajímala výstava. Tak dnes jen obrazem.
Mějte pohodový vstup do nového týdne.

 




6 komentářů:

  1. Marti, hezky jsi fotila. Pohledy z jedoucího auta se ti povedly. Bez kostela a zámek jsou hlavní dominanty města, viz je vidět i na tvých fotografiích. Přeji ti krásný den Marti a děkuji za hezkou podívanou.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně jsi vaši cestu zdokumentovala a mít takového ochránce při focení města je k nezaplacení :-)))),
    Měj pěkný den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, doufám, že se holoubkovi výstava líbila. 😂🤣
    Mám to stejné, také dost často fotím z jedoucího auta.
    Měj hezké dny🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, taky tu a tam neodolám a z auta něco cvaknu - ty fotky nedopadají vůbec špatně.
    Ty tvé jsou skvělé!
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, foto zvědavého holuba mne pobavilo. Měj se fajn

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.