neděle 2. dubna 2023

malé nahlédnutí na jarmark


Pár fotek z muzea ze včera, kde jsme navštívili Velikonoční jarmark, který byl v celém prostoru muzea od sklepa až po půdu. 
A já si dnes od rána zpívám v duchu píseň včelích medvídků "nestíhám, nestačím...". 
Může za to aktivita posledních dní kromě běžného jiného psaní, když já ale ráda píšu reportáže, kdy si vše zažiju na vlastní kůži. Takže v pátek návštěva velmi inspirativního prostoru, kde se myslí nejen na tělo, ale i na duši a hned mě napadá výrok římského satirika "mens sana in corpore sano" (ve zdravém těle zdravý duch a to doslova). 
Z toho vyplynula náhodou další zajímavá reportáž o něčem úplně jiném, aktualita z místa, kde už jsem byla vloni. 
V sobotu zajímavá exteriérová výstava a zmíněný jarmark. Z toho vyplynula úprava a výběr fotek a samozřejmě psaní reportáží. Baví mě to hodně, ale taky to zabere hodně času.
Jistě, nic mě nenutí dávat téměř každý den příspěvek na blog, ale já to mám tak ráda a vlastně si u toho odpočinu. Vy mi jistě odpustíte nějaké překlepy či chyby.
Na jarmark dnes skutečně jen malé nahlédnutí. Za prvé článek jsem teprve dopsala, za druhé muzeem procházelo spoustu lidí, desítky či možná občas i stovky, takže mám opravdu jen málo fotek bez nich, téměř to nešlo.
Ale i tak vás třeba potěší. Článek se všemi fotkami vyjde až příští týden, tak sem ani nemohu dát odkaz.
Tak pár fotek třeba pro hezčí neděli?
Na závěr náš tradiční nákup z jarmarku výrobky z chráněné dílny. Už se to stalo v podstatě naší tradicí.










6 komentářů:

  1. Úžasné výrobky a moc krásné. Já bych si určitě vybrala. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  2. Vija
    Já bych brala slepičku. J

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, to je pokoukáníčko. 👍👍 Určitě bych si na jarmarku něco vybrala.
    Měj hezké jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, na jarmarku byly k dostání moc hezké velikonoční kousky.
    Hezký první dubnový týden

    OdpovědětVymazat
  5. Tolik tvořivé práce !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda takové výstavy, na dvou jsem byla a těším se na další. Marti, měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.