čtvrtek 22. února 2024

tvoření


Naše kreativní tvoření s dětmi. Myslím, že povedené. Často s dětmi, když je prostor a čas, tvořím a baví mě to. Před časem jsme tvořili náramky. Vždy mám doma spoustu materiálu pro děti, aby bylo z čeho tvořit. Někdy hledáme inspiraci na netu jako tentokrát, ale nakonec nám vzniklo něco úplně jiného a z jiného materiálu. To tak obvykle bývá, jde jen o inspiraci. Materiál krepový papír, různé zbytky bižuterie a krajková elastická stuha, lepidlo a tavná pistole.
Ještě před tvořením jsem zadala dětem úkol, aby mi vypracovaly seznam všech zvířat, která mají doma, je to už malá zoo a já ztrácím naprosto přehled. A úkol splnily výborně.
Mějte pěkný den.










7 komentářů:

  1. Krása, Marti! Musím říct, že mi taková odpoledne docela chybí...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké tvoření a krásně strávené společné chvíle na které se pak hezky vzpomíná. Přeji vám hodně takových hezkých dní a nápadů na společné tvoření.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoříte krásně!! Taky mne to vždycky hodně bavilo. A ten seznam ? To je fakt už malá ZOO.
    Hezký den u vás, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, vnoučata jsou kreativní a šikovná. 👍👍👍 Užívej si těch okamžiků plnými doušky, strašně rychle to uteče.
    Vidím na těch mých. Holky už dávno ztratily zájem o tvoření s babičkou. Dala jsem si za úkol, že je naučím plést a háčkovat. Povedlo se to jen u té mladší. A malá vnoučata? Občas si ještě užiju Bětku, ale jsou to okamžiky vzácné a výjimečné. Raději jezdí na koni, dělá balet a hraje na flétnu. A Jiřík? Ten má tolik mimoškolních aktivit, že absolutně nestíhá. A nebude to dlouho trvat a budou i ti malí stejně jako holky od dcery, mít jiné zájmy.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, moc pěkně jste se zabavili. Jinak souhlasím s Alenkou, vnučky mi odrostly a už je vše jinak. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, prima tvoření s dětmi. ty jim vždycky něco zajímavého vymyslíš...
    Hezkou sobotu

    OdpovědětVymazat
  7. Je, to je super nápad ty náramky. Musím sehnat tu gumu. To budeme muset s dětma taky vyzkoušet. Děkuji za tip. Mimochodem, vám se všechny náramky úžasně povedly. 🤩 Sabina z Bláznivé mamy

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.