úterý 12. prosince 2017

ale už dost!




Jak to mám já s vánočními hvězdami, jsem psala v příspěvku příliš mnoho hvězd.
Ale teprve teď je jich skutečně příliš.
Včera mi můj muž splnil moji letošní malou touhu a koupil mi světle růžovou vánoční hvězdu.
Takže už jsem majitelem tří vánočních hvězd.
Moje sestra mi chtěla udělat radost a poslala mi včera přes facebook foto s komentářem: 
a toto je celé tvoje:


Dnes odjíždím na Moravu, ale fakt nevím, jak tento dárek odvezu zpět.
Kdyby to šlo, udělám soutěž o vánoční hvězdy a podělím se.
Letošní bilance je šest hvězd.
Zastavte to už! Už dost!
To množství je ale krásné, možná začnu milovat i jiné hvězdy nejen bílou a růžovou.
Rozhodla jsem se, že se ale podělím.
Bílou hvězdu si odvezu domů, jednu dám taťkovi na jeho místo odpočinku a druhou věnuji svojí tetě, ke které se chystám na návštěvu. 
Ať se radost z hvězd rozmnoží.
Ale stejně je nejkrásnější ta nová růžová :-)

P.S. Ještě připomínám, do pátku hrajeme o diář, tak kdo se chcete zúčastnit, ještě je čas.

10 komentářů:

  1. Tak tedy Ty se máš!!!! Tolik hvězd! Ale hlavně, že máš tu svoji vytouženou.
    Měj se na Moravě krásně,užívej si s blízkými předvánoční pohody!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné...všechny!:-)Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  3. Teda jó, parádní sbírka vánočních hvězd!!! Líbí se mi všechny.
    Měj se krásně a užij si pohodový adventní čas.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem si Marti na tebe vzpomněla. Byli jsme na cestách a v jednom květinářství, kde jsem kupovala vánoční aranžmá na hřbitov manželovým rodičům, jsem zahlédla bílou hvězdu. Zajásala jsem, že si ji koupím, taková střední velikost, žádná velká nebyla. Když jsem viděla cenu, kterou paní za ni chtěla, přešlo mne to v mžiku - 170,-Kč. Sáhla jsem raději po červeném bramboříku, ten mi taky udělá radost jenom na vánoce, pak ho buď uleju, nebo nevím, a zajde. S hvězdou to bývá stejné. Takže tak :o).
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. A vidíš, já to tom, že si koupím vánoční hvězdu, přemýšlím už od listopadu a ještě na ni nedošlo... Ani nevím, jestli to do Vánoc zvládnu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Marti to je nálož, takové krásy. Přeji ti ať všechny hvězdy vydrží a neopadají. Já mám dvě a už z jedné padají listy, tak přemýšlím nad novou. Ta růžová pěknou barvičku. Hezký večer. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, slušná sbírka, ale sou nádherné. Všechny.
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Třeba dvacet, hlavně když je radost a dobrý pocit, to je k nezaplacení...

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to máš pěknou zásobičku...Alespoň to budeš mít doma hezky barevné. Já mám letos jednu malou tmavě růžovou, tak snad nadělá na vánočním stole parádu.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.