sobota 21. července 2018

hra na anděla - losování


Nejdříve chci poděkovat za všechny milé komentáře, na které jsem neodpověděla záměrně. 
Ale to už znáte. Jakmile o něco hrajeme, nepřidávám se svými odpověďmi. 
Ale teď jsem získala dojem, jakoby některé komentáře čekaly na moji reakci
Zazi, moc jsi mě potěšila, že jsi se objevila po uzavření blogu, nějak jsem se zatím nesmířila s tím, že o tobě nevím. Je zajímavé, že virtuální svět funguje stejně jako jako ten skutečný. 
Někoho potkáte a po chvíli máte pocit, že ho znáte už dlouho a chcete ho mít ve svém životě. 
A to se mi stalo se spoustou z vás a mám pocit, že to bylo či je oboustranné.
Cácorko, proč by ses nemohla přidat? Naopak jsem moc ráda, známe se už dlouho.
Helenko, ani já jsem Žádníkovou nemusela, i když jsem se s ní setkala osobně, ale je rozhodně zajímavá.
Stáni, při tom každodenním upozornění pod příspěvky jsem si na tebe vzpomněla, protože vím, že minule jsi nějakou hru prošvihla. Byla jsem ráda, když se objevil tvůj komentář.
Jiřinko, manželovi dodatečně vše nejlepší k narozeninám.
Ilonko, to máme přesně doma. Protiklady. 
Pro mě je sklenice vždy z poloviny plná a pro mého muže poloprázdná.
Růži, tak si třeba budeš recitovat z Hry na anděla. 
A jdeme na to. 
Dnes výjimečně losuje moje sestra Dana, která včera přijela. 
Nejraději bych dala dárek všem, ale knihu mám jen jednu.
Takže bylo vytaženo číslo 4.
To je Stáňa. Stáni, gratuluji a prosím napiš tvůj email.
Všem ještě jednou děkuji. A zas někdy příště.
Hezký víkend.

18 komentářů:

  1. Marti, nezklamala jsi. Zelený puntíkovaný losovací hrneček.. moc krásné. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, po dlouhé době jsem vrátila hrnek téměř půllitrový do hry, protože losovala moje sestra s malou rukou. Můj muž si stěžuje, že se mu tam jeho tlapa nevejde :-) Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Srdečně blahopřeji Stáně ke krásné knize.
    Marti, ten hrneček je nádherný!!!
    Měj se krásně a přeji pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, mám dva. Do zelené kuchyně zelené doplňky. Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  3. Jé, to mám radost. A děkuju.
    Můj mail - s.voskova(zavináč)volny.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji Stáně k vítězství a přeji krásný zážitek z veršů.
    Marti, Tobě přeji krásné sobotní odpoledne. Růža

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji Stáně. Marti, ten hrníček na klavíře a u toho ta stará židle - moc povedená fotka!!! Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulujem víťazke k peknej knihe ... Tie fotky sa naozaj vydarili ... :)
    Marti, prajem peknú rodinnú nedeľu ... L.

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji Stáně k výhře. Puntíkatý hrnek nemá chybu.
    Marti přeji ti pěknou neděli.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji Stáně a tobě, Marti, přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky a tobě hezké úterý. Nestíhám nějak odpovídat hned.

      Vymazat
  9. I já se připojuji s gratulací pro Stáňu :)....Já jsem Ti, Marti přece psala, že Tě občas navštívím ;-).
    Hezký večer přeji.
    ZaZa

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.