neděle 20. února 2022

konečně změna aneb tulipány s příběhem


Název dnešního příspěvku musím vysvětlit, kdo viděl na facebooku, pochopí. 
Před týdnem jsem dávala fotku prvních letošních tulipánů, které nakupuju s jiným nákupem. Nebylo by na tom nic zvláštního, kdybych opět nedostala barvu, kterou mi přiváželi poslední rok furt. Jako kdyby jiná barva neexistovala, Chtěla bych fialové nebo růžové tulipány, ale je mi jasné, že ty jsou hned pryč a nenarazila jsem na ně často, ani když jsme si nakupovali osobně. 
Tulipány z minulého týdne pořád drží, ale já si objednala další a konečně jsem dostala jinou barvu, červenou. Dnes tedy tulipánový příspěvek. Původně jsem měla připraveno něco úplně jiného, ale včera jsem tulipány fotila a navíc jsou to červené tulipány s malým příběhem, který se k neděli hodí.
Žlutočervené tulipány jsou tedy z minulého týdne.
Ne, že by se mi nelíbily, ale mít je desetkrát za sebou je už fakt nuda.





A tady jsou ze čtvrtka a málem jsem je neměla. Nákup z Tesca přebírá vždy můj muž a málokdy jsem přizvána k nějakému problému či řešení. Ve čtvrtek to zbylo na mě, můj muž musel odjet do Prahy. Obvykle se řidiči moc nemění, takže krásné bylo už přivítání: tak se zase po dlouhé době vidíme. 
Během vyložení nákupu si trochu povídáme o počasí a tak. Nákup složen, zavírám vrátka a jdu vyložit to nejnutnější, co spěchá jako mrazák apod., rychle, abych se mohla vrátit k rozdělanému psaní. 
Nákup už dlouho nekontroluju hned, ale po chvíli si uvědomím, že nemám tulipány. Několikrát prohrabu papírové tašky, jestli někde nezapadly. Vím, že to určitě nebude chyba řidiče, ještě nikdy nic nezapomněl žádný z nich. Pokouším se tedy dovolat na jeho telefon. Po třetím pokusu namlouvám do schránky naléhavý a hlasitý vzkaz: Dušková Cítov nemá tulipány!
Za pět minut přijde sms: dořeším s Tescem a ozvu se. Omlouvám se za komplikace.
Po hodině telefon: budete dnes ještě doma? Přivezu vám ty tulipány, jen nevím přesně kdy.
Ježíš, vykašlete se na to, máte toho hodně. A kde byl vlastně problém?
Tesco dalo tulipány k jinému nákupu. A ještě dnes vám je přivezu.
Právě dorazil můj muž z Prahy a já mu vyprávím tuto malou storku.
Zeptala jsi se, jakou mají barvu? 
Hned vím, co chce říct, no žijeme spolu už dlouho...
No jako kdyby byly zase červenožluté, tak ať je ani nevozí, ať si je vezme domů, ne?
A tady na fotkách uvidíte ty krásné červené tulipány, které jsem málem neměla.
Mějte pohodovou a klidnou neděli.



9 komentářů:

  1. Užij si je, jsou krásné!
    Marti, přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tulipánek, tulipán, pročpak má dům dokořán. Kdyby k němu včela chtěla, aby ťukat nemusela. To se mi vždycky vybaví, když se dívám na tulipány :-).
    Užij si je, jsou krásné.
    Pohodovou neděli, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, tak to jsou opravdu tulipány s příběhem. V pátek jsem jela navštívit kamarádku, stavila se před návštěvou v Lidlu a koupila jí taky dvoje růžové tulipány. Měj hezkou neděli. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, taky mám doma červené tulipány. Já tedy bez příběhu - vybrala jsem si je v pátek sama, když jsem byla nakupovat v Lidlu.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký příběh. Červené tulipány jsem letos ještě neměla, ale také na ně přijde řada. Jsou nádherné, tak si je užívej. Vzadu vidím červenožlutý, ty se nelíbí?
    Marti, měj pohodovou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Tulipány s příběhem a já jsem si uvědomila, že jsem letos ještě tulipány nekoupila. Musím to napravit.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, tak ať ti dlouho vydrží. jsou krásné. Přeji Ti krásné nedělní odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  8. Martino, to udělali schválně, abys měla co psát na blog, ostatním to posílají normálně hned, ale blogerkám dělají naschvály.
    Jsou moc hezké, klidně bych brala ty dvoubarevné.Já mám ráda všechny kytky.
    Zdravím do C. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.