neděle 13. srpna 2023

nahlédnutí nejen do světa sci-fi


Tak jsem opět na značce po návratu z Moravy a mám tady pro vás reportáž z výstavy. Karla Zemana už jsem tady představovala prostřednictvím rozhovoru, ukazovala jsem tady i některé ilustrace, doma mám Ledovou sfingu i s podpisem, a prozradím, kdo jste zapomněli, že je to táta Báry, jejíž knihy někteří z vás znají. Některé další jeho výtvarné práce si můžete prohlédnout u rozhovoru, jehož odkaz najdete v článku níže.
Dnes tedy nahlédnutí na výstavu a doufám, že budu mít čas nahlédnout k vám, kde jsem pár dní nebyla.
Mějte pohodovou neděli.






Výstava Karla Zemana na téma sci-fi, fantasy či nové příběhy Rychlých šípů

Výtvarník a ilustrátor Karel Zeman žije a tvoří nedaleko Mělníka. V současné době vystavuje ukázky ze svojí tvorby v Roudnici nad Labem v Informačním a dopravním centru Podřipska v Arnoštově ulici. Nahlédnout do světa tvůrce prostřednictvím jeho tvorby je možné do 31. srpna.

Výtvarník Karel Zeman se převážně věnuje ilustracím z oblasti sci-fi a fantasy a jeho velkou láskou jsou komiksy. Na pultech knihkupectví či e-shopech jsou v nabídce komiksy, které kreslil v posledních letech jako Pět neděl v balóně, Ledová sfinga či Zemí šelem inspirované Julesem Vernem. Nakreslil i nové příběhy Rychlých šípů či skautské komiksy.

Informační a dopravní centrum Podřipska

Otevírací doba:

Pondělí         07:30 - 17:30
Úterý             07:30 - 17:30
Středa          07:30 - 17:30
Čtvrtek         07:30 - 17:30
Pátek            07:30 - 17:30
Sobota         09:00 - 17:00
Neděle         09:00 - 17:00

Více o výtvarníku Karlu Zemanovi a jeho tvorbě v rozhovoru Výtvarník Karel Zeman: "Jednou z nejtěžších výtvarných technik je akvarel..." (kanalem.com)













4 komentáře:

  1. Chodím na výstavy ráda. Šla bych určitě i na tuto.
    Pěknou neděli u vás, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, díky za zprostředkování výstavy. Do Roudnice se asi nedostanu, ale obrazy se mi moc líbí.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda jsem se podívala, Marti!
    Děkuji a přeji hezký zbytek neděle. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.