neděle 6. srpna 2023

pár ranních kapek




Prší celkem často, i právě dnes ráno. Pár kapek mě tedy teď láká každý den. Ráda je fotím.  A vybírám si květy, kde nejlépe kapky jako dešťové perly hezky ulpí. 
Včera drobně pršelo i při akci Bitva na Mělníku, o té jsem už tady snad dvakrát psala a dávala fotky. Dám sem v nejbližších dnech, až článek vyjde.
Dnes je tedy odpočinek od čtení.
Mějte klidnou sobotu.
 











6 komentářů:

  1. Neděle bude upršená, co s tím nadělám, nic. Taky půjdu nějakou tu kapičku vyfotit na zahradu. Jinak to vypadá na den domácí.
    Máš hezké okapičkované fotky!
    Měj se!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, hezké. Mně focení kapiček pořád moc nejde :(.
    Hezkou neděli, i když počasí moc nepřeje

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou nádherné. U nás na Moravě je také upršené počasí, tak snad zítra to sluníčko zase vykoukne. Krásnou neděli.
    Magda

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, hezké květiny máte doma = v zahradě. Snad ten déšť přijde vhod. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky, Marti.Prší asi všude, za mě už stačí!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně ti to kvete a kapky deště všemu prospěly, příroda i zahrady ožily. Hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.