úterý 21. listopadu 2023

hra nejen pro děti



Dětem k Vánocům jsem koupila do každé rodiny zajímavé Maxi chytré pexeso Česko hrou. Narazila jsem na něj náhodou a ve slevě, ale koupila bych i za plnou cenu. Na webu Didaktická hra najdete ještě další zajímavé hry a určitě nejsou jen pro děti. Pexeso obsahuje 3 sady pexes a je v něm celkem 107 párů pexesových karet. Každá dvojice zastupuje jedno české město a pravidla si můžete přečíst nejen na webu ale i na obrázku níže, který jsem stáhla z webu. 
Třeba i vás zaujme pexeso a jak jsem nahlédla jen letmo, já spoustu věcí o městech nevím a blíží se dlouhé zimní večery...
Poslední dvě fotky patří kartám z deskové hry Českou hrou, které jsem dostala jako dárek. Nejsou součástí pexesa.
Mějte pohodový den.

P.S. Ještě jsem našla odkaz, kde je pexeso ve velké slevě Prodejní funnel (didaktickahra.cz)






6 komentářů:

  1. Pexeso je dobrá zábava . S vnoučaty jsem se ho něco nahrála.
    Hezkýd en!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, mám vnučky už moc velké, ale hrávaly jsme taky pexeso. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Pexeso mě nikdy moc nebavilo, ale tohle se mi moc líbí a zahrála bych si ho s chutí!
    Marti, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Pexeso je nostalgická vzpomínka na doby, kdy jsem ho hrávala se synem. Nejhorší byly znaky zahraničních fotbalových klubů - tam jsem spolehlivě prohrávala :D
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Dokud byli malí naši kluci a pak vnoučata , tak jsme také pexesa hrávali. Teď spíše hrajeme žolíky a to je také u toho plno legrace. Mějte se moc hezky a užívejte sychravých dní u takovýchto prima her.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti zdravím, pexeso jsem hodně hrála s klukama a teď zase s vnučkama... Ty vždycky objevíš zajímavé dárky, už jsem se u Tebe několikrát inspirovala. Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.