středa 29. listopadu 2023

sníh a růže


Vlastně první sníh a poslední růže. Sníh už máme u nás od soboty, ale fotila jsem v neděli. Posléze se ukázalo, že v dalších dnech už toho sněhu tolik není. Tak dnes sníh na naší zahradě.
Mějte pohodový den.










7 komentářů:

  1. U nás je sníh stále a je ho docela dost. Výhled do krajiny je naprosto zimní. Ale na jak dlouho, to si netroufnu hádat. Brala bych takové Vánoce, ale....................... no uvidíme.
    Měj klidný pohodový den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Na zahrádce je vidět, že ne všechno už čekalo na sníh. Ale je fakt, že podle kalendáře sníh už mohl přijít už dříve. Je to vláha pro přírodu, vše je, jak má být.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je zasněžených květů...Je pravda, že mně ještě vykvetly primulky a měsíček lékařský. jako by ani neměla být zima. Měj se moc pěkně Marti.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to je povedené, tolik kvítí ve sněhu svítí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, ale nejvíc mě dostala fotka modrých kytiček vykukujících ze sněhové pokrývky. Ta nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám to na zahradě podobně. Jabloň je ještě zelená, listy nějak nechtějí spadnout...
    A tvůj oblíbenec Aaron řádil v té trošce sněhu jako malý :o)
    Marti, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. U nás je podobné množství sněhu :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.