pátek 14. října 2016

pokus hand made podruhé


Začalo podzimní počasí a je čas na trochu kreativity. 
Takže další moje háčkované pokusy, první zde
Pokusy to rozhodně jsou, nejsou stoprocentní a opět ze zbytků vln,
 takže si nemohu ani rozhodnout barvy a ani velikost. 
Ale je to zkouška či generálka.
. Ještě jsem nebyla schopná si koupit vlnu. 
Přes léto mě ani háčkování nelákalo, bylo tolik jiné zábavy a práce.



A ještě jsem si vzpomněla, že jsem v létě vlastně ještě jeden mrňavý košíček vyrobila
 jako dárek pro mámu mého muže.



A ještě jeden můj pokus.
Vím o sobě, že věnce dělat prostě neumím. 
A není to tím, že na to nemám žádné nástroje jako tavící pistoli atd.
Ale na každém blogu teď vidím krásné podzimní věnce, tak mi to nedalo.
Je naprosto nedokonalý, či spíše neumělý, ale chtěla jsem to zkusit. 
No, přesvědčila jsem se, že takto teda fakt ne.
Přesto je zavěšen v kuchyní na zrcadlech.
Je zkrátka můj, než mě přestane bavit či opadá.


Ale rozhodně si je budu stále kupovat, páč je opravdu neumím.
Od loňského roku máme tento přírodní krásný věnec, který používáme celý rok.
Visí na dveřích pořád. A koupila jsem jej na fleru.
Vypadá skvěle i zezadu, což v případě našich skleněných dveří je naprosto nezbytné.
A teď koukám, že dát jej v dosahu toho mého, je odvaha :-)



6 komentářů:

  1. Nebudu vám tady nalhávat jak je všechno super. :-) Ale upřímně, košíček bych dělala větší, ona už si do něj kočka cestu najde a vůbec nebude vadit, že je na stole. Já moc těm háčkovaným neholduji ;-)
    Co se týče věnečku, tak ten váš se mi líbí mnohem víc než kupovaný :-)
    Krásné barvičky a je živý, sice časem ovadne a vybledne, ale je super!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Jarko, košík pro našeho velkého "jezevce" by se teda pěkně prodražil :-)!!! A navíc ona nikde dlouho nevydrží, takže by to byla chvilková záležitost. A díky za shovívavost co se týká mého malého dílka. M.

      Vymazat
  2. Milá Slunečnice, sdílím názor výše... háčkované košíčky nee, ale váš věnec se mi líbí.. Jezevec, by ten háčkovaný určitě ocenil :)))) Přimlouvááám se .))) A aby Vám to nebylo líto, tak já jsem ještě větší jelito, nejen že věnce neumím, ani se nepokouším ALE ani ty koupené neumím věšet ... Je pro mě problém jim i najít adekvátní místo.. Můžu se jen utěšovat, že hold každému jde něco jiného.. Jen je otázka co vlastně jde mi? a nic mě nenapadá.. (krtizovat?) zdraví Lenka/kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leni, každý to máme v životě jinak, páč by byla nuda :-) Košíčky mám v koupelně a slouží a pro Justýnu odmítám :-) Vrátila jsem se k háčkovaní po 25 letech a to by byla práce na "pětiletku", takže fakt ne!
      Určitě se něco pro Vás najde, milujete kočky a to Vám jde a to není málo, ne? Moc zdravím. M.

      Vymazat
  3. Marto, košíčky jsou super!!! Hezký víkend Ivana

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.