neděle 2. července 2017

jednou to bude historie


Byla jsem u zrodu malby na zdi autobusového nádraží. 
Fotila jsem pro deník, i když práce komiksové autorky Toy_Box, která tento týden ve čtvrtek předvedla v terénu, jak vzniká street art, působivé velkoplošné umění vytvářené na veřejných místech, mě zajímala i osobně.
Happening Živé kreslení byl doprovodným programem výstavy autorky Práce na papíře, 
která je k vidění v mělnické galerii Ve Věži. Přiznávám, že výstavu jsem ještě neviděla.
Nafotila jsem vícero fotografií, ale tato v úvodu byla zveřejněna v tištěném deníku
a i na internetu zde.
Celou kresbu pravděpodobně vyfotím zítra, ale fotografií celé kresby bude asi spousta, 
ale ty moje jsou pravděpodobně ojedinělé, páč počátek jsem fotila, pokud vím, asi jen já.
Jednou to budou možná historické snímky :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.