neděle 19. listopadu 2017

oslava na téma roboti




Já považuji šest let za takový první životní milník, takže jsme připravili pro vnuka Tomáška v pátek malou oslavu tentokrát u nás, i když už slavil potřetí.
A protože oslavenec má rád roboty, dostal dort Robota, který jsem objednala u své kamarádky Báry. Její krásné dorty jsem už na blogu představovala. 



Tvořitelka dortu zapomněla na svíčky, já jsem zapomněla na svíčky. Můj muž na poslední chvíli koupil malý úzký dortový a já neměla, do čeho je přidělat. Ale u nás se improvizuje. Takže 6 malých čajových svíček splnilo svůj účel a bylo co sfouknout.
Lego robot udělalo radost, ale na prvním místě bylo divadlo Piráti z Albi, které jsem už na blogu představovala jako tip na dárek. S tím si hrály obě děti hned. Jsem ráda, že dárek zaujal. Na robota přišlo až v další fázi a nakonec až v sobotu večer doma.




V pátek se slavilo a v sobotu se s dětmi tvořilo. Ale o tom až zítra. Dnes se mi to už nevejde. 
Hezkou neděli všem.

10 komentářů:

  1. Je fajn,když se člověk s dárky trefí. A vy jste se trefili, což je na fotkách vidět.
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Inprovizace s čajovými svíčkami je na jedničku. A dárky jste vybrali taky hezké a evidentně jste se trefili.
    Hezkou neděli i tobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, díky. A víš, že si Tomášek nabalil ty svíčky s sebou domů do batůžku? Vždyť byly pro něj :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Malému oslavenci přeji vše nejlepší:-)Krásnou oslavu jste měli.A ten dort je úžasný!:-)Hezké dny přeji

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, krásnou oslavu jste vnoučkovi udělali a dort je skvostný. To musel mít Tomášek radost. :o)
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, tak tady vidím divadélko v akci. Já se tak těším :o) až ho Jonášek rozbalí.
    Měli jste prima oslavu.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, právě proto jsem ti psala, že fakt to mělo veliký úspěch, až jsem byla překvapená, jak jsem se trefila.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.