čtvrtek 16. listopadu 2017

přírůstek do naší galerie




Před chvílí zazvonil pošťák a přinesl radost.
Už jsem tady psala, že moc nesoutěžím, možná proto, že jsem po většinu svého pracovního života soutěže vymýšlela.
Už podruhé se mi ale stalo, že jsem neodolala, abych nepochválila výrobek, který byl určen jako cena výherci. Tentokrát u Haničky. Jen jsem napsala pochvalu a neuvedla ani emailovou adresu, páč stejně nevyhraju, ale nemohla jsem odolat, abych toto vpravdě uměleckého dílo nekomentovala.
A byla jsem ke svému velkému překvapení vylosována.
Dnes přišel balíček a my tady s mužem pouze s úžasem obdivujeme. 
Snad se Hanička nebude zlobit, ale rozhodli jsme se, že anděl i čert budou mít čestné místo v naší galerii vedle obrazu Vincenta Beneše a možná ani nebudou plnit svůj účel. Máme vnoučata čtyři, takže stejně nevím, jak bych pytlíky rozdělila.
Pravděpodobně je využijeme na jinou vánoční výzdobu
 a zbytek roku budou oživením naší malé galerii.
Hani, je to nádhera a skutečně to považuji za víc než jen mikulášskou dekoraci.
A moc děkuji ještě za nečekané překvapení.
Krásnou rybičku. Pro tu musím vymyslet nějaké čestné místo při vánočním dekorování.

P.S. Nezapomeňte se připojit. Hra o o čtyři taštičky běží až do pátku.


8 komentářů:

  1. Marti, jsem moc ráda, že se Ti moje výtvory líbí. Jsou to jen pytlíky a ony mají u vás čestné místo mezi opravdovým uměním. Víš můj otec byl též malíř-amatér, povoláním byl litograf. A já svým nerozumem v patnácti letech promarnila to něco, co jsem po něm trošičku zdědila. On si přál, abych šla na grafickou školu do Prahy, ale já jsem rozhodla jinak. K mé škodě.
    Hezký večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, nejsou to jen pytlíky :-) Třeba se ještě můžeš přiblížit tomu, na co máš talent. Třeba ještě není pozdě. Anděl a čert vypadají jako loutky, jsou krásné. Hezký prodloužený víkend a ještě jednou děkuji.

      Vymazat
  2. Gratuluji k výhře. Čertík s andělem jsou opravdu roztomilí. A rybička je taky správná vánoční dekorace.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásna výhra ... už im len naplniť brušká ... :)) aaaach ... tie vaše krásne obrazy ... Marti, maj sa dobre, uži si víkend. L.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, gratuluji k výhře. Já už mám Andělku také doma a je nádherná. Obdivuji jak nápad, tak zpracování.
    Přeji krásný prodloužený víkend. D.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.