sobota 15. září 2018

mikádo



Včera jsem v příspěvku psala o velkém (malém) rozhodnutí Lolinky. 
Nechala si ostříhat svoje dlouhé vlasy a darovala je v rámci projektu Daruj vlasy - Šance onkoláčkům.
Moc jí to sluší a ještě má dobrý pocit.
Připomněla mi její maminku Terezu, když jsem ji taky nechala ostříhat na mikádo. 
Od včera se hrabu ve fotkách, které už dávno nejsou krásně uspořádané do alb, tak jak to bývalo. Neustále některé z našich tří dětí něco hledá, potřebuje, dokonce jsem fotky musela posílat i do Paříže. Sice se vrací, ale už je nikdo nedá tam, kde původně byly, 
Vlastně už ani nikdo neví, kam patřily. Nakonec mi s fotkami pomohla Tereza. Poslala mi, co skenovala pro projekt, který vyráběla pro nás k vánocům. 
Náš život na DVD.
historie se opakuje.
Mikádo bylo, je a bude. Fotek si sem dávám víc, na blogu je najdu vždy.
A mám pocit, že jsou si holky podobné.
Hezkou sobotu.





21 komentářů:

  1. Marti!!
    "Holky" si jsou fakt podobné!! to je tak hezký!!!
    A MIKADO je super a žije dál!!
    Rodinné fotky - ty jsou nejvíc!!
    měj krásný vákend Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jo,jo - podoba tam tedy je. Mikádo jim tedy sluší oběma.
    Hezké sobotní odpoledne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Mikádo sluší jak dceři tak vnučce.
    Přeji klidnou sobotu. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, já myslím, že mikádo sluší skoro všem. Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Vnučce to sluší. A moc! Tu podobu tam taky vidím :)
    Hezký den, Marti.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, kdyby se Lola neostříhala, ani bychom se té podoby ani nevšimli. Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  5. Teda, ta podoba!!!!!!!!!!!! Hezký víkend, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, u toho mikáda je to hodně vidět. Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  6. Naozaj sú si veľmi podobné ... a mikádo sluší obom ... Je to fajn dievčenský účes ... praktický a temer bezúdržbový. Nosila ho aj moja dcéra ... Marti, prajem peknú nedelu ... L.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné. Krásný důvod k ostříhání. Holčičce to moc sluší.
    A... fakt ta podoba tam je.
    Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, je tam podoba, ale plně jsme si to uvědomili až teď. Hezký večer.

      Vymazat
  8. Marti, holky jsou si tak podobné, jen ty roky jsou jinde. .o) Lolince ostříhání sluší.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, podoba je. Pamatuji se, když jsem naše holky ostříhala na mikádo, muž s námi nemluvil :o). A ony byly tak spokojené.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, i holky měly mikádo rádi. Dobře se udržuje. Měj pěkný večer.

      Vymazat
  10. Geny se nezapřou, holky jsou si hodně podobné. Mikado Lole moc sluší a darování vlásků mne dojalo. Je to prostě krásné gesto.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  11. Jako jedna druhé z oka vypadla...
    A ten dar, už jsem to psala, nádherné gesto!
    Marti, měj hezkou neděli,
    Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.