čtvrtek 20. září 2018

panenka na špízu


Špízy asi dělá doma každý a jakékoliv. 
Já jsem tentokrát vepřovou panenku naložila na pár hodin do připravené směsi a bylo to výborné, tak to do mého virtuálního receptáře patří. 
Maso nakrájené na kousky jsem zalila směsí olivového oleje, balzamikového octa, barevného pepře a lisovaného česneku. Po několika hodinách jsem navlékala na špejle na střídačku maso, cibuli, červenou papriku a klobásu. 
Pochutnali jsme si.
Dnes jen rychlovka. Rychlý oběd a rychlý příspěvek.

15 komentářů:

  1. Marti, hned bych ochutnala, muselo to být moc dobré. Špízy jsme už dlouho neměli.
    Dnes u nás bude polévka z kotrče a houbové řízky.
    Přeji krásný den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, bylo to moc dobré. My nemáme nikde okolo houby, i když prý rostou. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Hezký den Marti, děkuji za recept.Než jsem si rozklikla tvůj bloģ,přemýšlela jsem co budu zítra vařit a mám díky tobě po rozhodování.Tak jdu vyndat maso z mražáku a večer naložím.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, původně jsem myslela, že ráno ti popřeju dobrou chuť, ale nestíhám, musela jsem odjet. Tak doufám, že chutnalo.

      Vymazat
    2. Marti, bylo to mooooc dobré.Děkuji ještě jednou.Martina

      Vymazat
  3. To vypadá velmi jedle :).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. No, to je nápad. Já špízy už dlouho nedělala. Takže sice ne zítra, ale další den je to jasné.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já na ně taky zapomínám a přitom je to tak dobré a rychlé jídlo. Měj pěkný den.

      Vymazat
  5. Opäť jednoduché a chutné jedlo z tvojho receptára ... Tiež som špízy nerobila hrozne dlho ... ďakujem za inšpiráciu, urobím cez víkend, prídu mladí .... Maj pekné dni ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, já mám takové recepty nejraději, dělám samozřejmě i složitá jídla, ale víc těch jednoduchých. Měj se pěkně.

      Vymazat
  6. Marti, špízy máme rádi, ale dlouho už jsem je nedělala. Ty tvé vypadají báječně, děkuji za tip.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já na ně taky zapomínám. Měj hezký začátek týdne.

      Vymazat
  7. Marti, inspirovala si mě, dnes jsme měli špízy! Trochu jiné, ale pochutnali jsme si!
    Díky, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.