pátek 21. září 2018

září v růžích a o macešce


Je polovina září a mně opět rozkvetly růže. Vůbec mi krásně rozkvetly truhlíky a květináče, jako by se ani neblížil podzim. Mám dojem, že vloni už jsem připravovala podzimní truhlíky, kupovala chryzantémy, ostatně jsou už v nabídce v marketech a zahradnictvích, ale není ještě důvod. 
Zahrada kvete, jako kdyby nechtěla přestat. Naopak vypadá krásněji než v létě, už se jí ulevilo od veder, i tráva je místy zelená.




Nesmím zapomenout na další díl seriálu maceška. Tak první květ, který už sledujeme delší dobu, uvadl a hned je vedle krásný další. Malý zázrak pokračuje.


16 komentářů:

  1. Ta maceška se na mě dívá.:) Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahahahaha :-) Marcelko, jsi mě rozesmála. Já jsem si teprve po tvém komentáři všimla, že má obličej a fakt se dívá :-)

      Vymazat
  2. Seděla jsem dneska na zahradě, svítilo překrásně sluníčko, zahrada vypadala tak nějak odpočatě a ve vzduchu byl cítit podzim, prostě už to venku voní jinak.
    Krásný víkend přeji a těším se na déšť ...

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem byla na procházce a bylo nádherně. Po deštích se u nás zazelenaly trávníky a v parčíku pod školou ještě kvetou dva záhony lučních květin.
    Obdivuji macešku, jak se má k světu, je vidět, že o všechny kytičky s láskou pečujete.
    Měj se hezky. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, my máme ještě místy trávník bez trávy, ale většina už je zelená. Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Úžasně ti vše kvete. Příští rok musím přehodnotit, co nasadím do truhlíků. V těch vedrech hrozně rychle odešly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijo, já sadím skoro stejně každý rok surfinie či petunie, ale někdy taky nevydrží a musím je měnit během léta. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Marti, já jsem se taky zadívala na tu macešku a opravdu má obličej a kouká.Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Aj my sme dnes celý deň strávili v záhrade ... posedeli sme až do neskorého večera ... Marti, tvoe ruže sú stále veľmi pekné ... i oleander, i sirôtka ... darí sa jej u teba ... Prajem pekný víkend ... L.

    OdpovědětVymazat
  7. Babí léto, když se povede, umí překvapit :-). Maceška je super vytrvalec.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, jo drží se holka, silný jedinec. Užij si víkend.

      Vymazat
  8. Marti, i u nás nabraly rostliny druhý dech!
    Krásné fotky!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.