úterý 15. října 2019

je to k smíchu, ale...


trochu smutné a bohužel pravdivé. Možná se zdám škodolibá, když se směju. 
Nemohla jsem si pomoct, ale škodolibost mezi moje špatné vlastnosti nepatří.
Já o radu ve skupinách nikdy nežádám, vlastně jsem ji ani nikdy nepotřebovala. 
Já většinou potřebuji radu ohledně mého téměř pracovního nástroje notebooku, protože někdy si nevím rady a musí mi pomoct náš skvělý nejen rodinný programátor. 
Anebo posílám fotku nového oblečení pro konzultaci jako tentokrát. Tlusťoch zvící velikosti vorvaně potřeboval nové džíny. Modré byly vyprodané, tak jsem zvolila nic netušíc černou barvu. 
Nakonec černá se mi hodí víc a v současné době ani černé nemám. Ovšem ignorant si je pořádně neprohlédl, a když je doma rozbalil, byly úžasné, pohodlné, jen měly po stranách, panebože, bílé lampasy jako na kalhotách pro sport. 
Ty modré byly jen modré.
Přišlo mi to divné, i mému muži, který mi říkal, nevracej je, jsou pohodlné, tak si je nech na doma a s dětmi na hřiště. 
Nafotila jsem se a poslala fotky naší Tereze.
Mami, vypadáš jak Jackson 😅
Dobrá rada, tak jsem si je nechala na doma, i když vrátit zrovna tady je snadné.
A nakonec Jacksona mám ráda, nee?



Ale někdo třeba kolem sebe nemá nikoho, s kým by se poradil a na netu radu nenašel.
Já jsem jen ve skupinách jako Našlo se na půdě a Mělník, ale i v první skupině, když někdo požádá o radu, tak se teda někdy fakt (ne)dočká. 
Rady typu šak si to najdi na netu, neee?, chudákovi nepomůžou. 
Pravděpodobně hledal do poslední chvíle, neee?!
Ale tohle mě teda pobavilo, tak musím z facebooku sdílet sem, i když je mi toho chudáka líto, ale poradit mu neumím. Já bych prostě hadici koupila novou...
Panebože, lidi, neumíte poradit bez výpadů proti chudákovi, který jen chce radu, jak prodlužit hadicu a vy mu radíte, ať zalívá konvama?!

Sdílím ze skupiny "Akvaristika pro normální lidi"  So true!  
"Jak vypadá diskuze ve skupinách, když potřebuješ s něčím poradit...
SamJr: "Zdar, pomůže mě prosím někdo? Potřebuju prodlužit zahradní hadici, jak to nejlíp udělat?"
Pepazdepa: "A proč ji chceš prodlužovat?"
SamJr: "No ... protože je krátká?"
Přemek P: "Si radši rovnou kup pořádnou a nic neprodlužuj!"
SamJr: "A proč proboha? Chybí mi jen nějakých 5 metrů."
Pepazdepa: "No, ale hadice v jednom kuse je lepší!"
Růžička1: "Moje řeč!"
Laďa H: "Panebože, však jen chtěl vjedět jak prodloužit hadici!"
Pták L: "Nauč se nejdřív česki!"
SamJr: "Česky když už :lol:"
Pták L: "Takový mám nejradši, co přijdou prosit o radu a pak se serou do druhých! 📷"
KutilTim: "No jo, je to tu pořád horší. Já sem hadice prodlužoval ještě když ty jsi chodil čůrat na nočník, ty zobáku."
SamJr: "No tak mi snad můžeš říct, jak se to dělá nejlíp?"
Pták L: "Bych se na něho vykašlal na tvým místě."
Pepazdepa: "Ještě furt jsi nenapsal na co ju potřebuješ prodloužit a co s ní chceš dělat?"
SamJr: "No ... zalívat zahradu?"
Jezevec: "Ale co je to za zahradu?"
SamJr: "No ... normální zahrada, žádná plantáž."
PanHrábě: "Ale víš, že některým rostlinám moc vody škodí, že?"
Laďa H: "Ježíšikriste, vždyť chce jen prodloužit hadici! 📷 "
Jezevec: "Ty se do toho neser idiote! :evil: "
Laďa H: "Taky mě můžeš ty debile! :evil: "
SamJr: "Tak pomůže mi tady někdo?"
Slivka: "Neotravuj, mam na práci lepší věci, než se srát s nějakýma blbýma otázkama začátečníků!"
SamJr: "Tak neodpovídej, ne?"
Slivka: "Aaaa, pan je nějakej chytrej :roll:"
SamJr: "Ale vůbec ne, doprdele, potřebuju jen prodloužit hadici!"
Pepazdepa: "No když jsem před cca 10 rokma prodloužil hadici, tak se do roka zase rozpojila, tak od té doby používám jen hadici v celku."
SamJr: "Jak jsi ji prodloužil?!"
Pepazdepa: "Spojkou?"
SamJr: "Takže jednoduše koupit spojku a kus hadice?"
JZahradníček: "Poslouchej, neotravuj tady a běž do OBI, ok ? :roll: "
SamJr: "No však jo, půjdu, ale chtěl jsem se nejdřív informovat, ne?"
Rambo: "To já zásadně zalívám konvou, je to nejlepší."
Chocholoušek: "Jo, ale kdysi byly konve, co něco vydržely, ne jak dneska se ti po pár měsících poserou, už to není to co bejvalo."
SamJr: "Takže mě nikdo nepoví jak to prodlužit? :cry: "
Rambo: "Kašli na to a vem konvu, aspoň budeš fit."
SamJr: "Jenže já mám v prdeli kolena, nemůžu se tahat s plnýma konvama vody. 📷 "
Franta007: "Tak to seš tady chlape fakt špatně! :roll: "
Pták L: "Přesně!"
SamJr: "A to jako proč?"
Chocholoušek: "Protože tohle je zahradnický fórum a pokuď nezvládneš takovou triviální věc jako je nosit konve s vodou, zaregistruj se na fórum pro ortopedické problémy!"

20 komentářů:

  1. Konverzace ze skupiny nemá chybu a přesně tak to v některých skupinách funguje. Pobavila jsem se. Na FB se ptám na radu jedině ve skupině Určování rostlin, pokud chci určit nějakou kytičku, keř nebo strom. Jinak někdy žasnu, kam se konverzace posune. Paní ukáže fotku dítěte v nové čepici a začne se řešit, úroč má tak velké dítě ještě dudlík. A někdy to je opravdu síla.
    Marti, džíny si nech, jsou dobrý. Jen nevidím toho tlusťocha.;-)
    Měj pěkný den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, tlusťoch měl vždycky pěkné nohy a to trochu zůstalo. Za to druhá polovina je plná faldíků hahahaha, něco jako obrácená hruška :-) Měj pěkný den.

      Vymazat
  2. Je to k smíchu, fakt, učůrla jsem.
    Je to přesně podle hesla ... drž hubu a krok.
    ... a proto nikam nechodím, nedopadlo by to dobře, já hadicu řeším raději v reálu, je to výhodnější a nemusím na ortopedii :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a žádnýho buřta tam není vidět, objednej se na oční !!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, jestli je vtipnější ta konverzace nebo tvá Terezka (dnes slavící svátek).
    Pobavila jsem se, ale pořád jsem nenašla toho tlusťocha.
    Marti, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, už jsem psala výše, nohy ještě ujdou :-) Měj krásný den.

      Vymazat
  5. Marti, to teda byla debata.Chudák chlap.Stačilo mu poradit, ať si jí přikoupí a prodlouží spojem a to umím i já přidělat.A ty džíny ti sluší a já taky žádnýho buřta nevidím.Nos co ti vyhovuje.Já třeba na doma mám jedny lněný kalhoty s růžema a líbí se mi a to my v neděli bude 68 hahaha.Krásný večer přeji všem třem.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do českého Ráje: Hned bych ti upekla dort s číslem 86, aby ses pobavila!
      Marti z C.: to jako taková debata na internetu fakt proběhla? to měli někde v ústavu vycházku?
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jsem si jista, že jsem psala do Českého Ráje!
      Jiřina z N.

      Vymazat
    3. Martinko, já oblečení vůbec nespojuju s věkem. Lampasy bych nevzala ani před 20 lety, ostatně jednou už to tady bylo. Ty kalhoty, které popisuješ, mám na doma taky. A ještě občas nosím i mini, sice jen doma, tolik soudná jsem, ale nosím. V mém šatníku se najde i růžová barva, kterou bych prý ve svém věku neměla nosit. Ještě před nedávnem, před deseti kily jsem nosila na večírky upnuté sytě červené šaty, takže věk opravdu není překážka vzít si na sebe, co chci. Jen ta kila. Jiřinko, to je skutečná konverzace z netu a není to ojedinělé, jen jiné mě tak nepobaví :-) Holky mějte obě pěkný den.

      Vymazat
  6. Na doam se pohodlé džíny hodí a pro tuto příležitost jsou lampasy fuk.
    Diskuse je přesně to, čemu s kamarádkou říkáme "internetová rada". Zeptáš se, kde koupit keramickou formu na bábovku a dozvíš se, ... že je lepší upéct buchtu na plech, ... že bábovka je moc suchá, .... že je lepší silikonová forma, a dostaneš k tomu dva recepty na úžasné bábovky... Jen kde koupit tu zatracenou formu furt nevíš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tahle konverzace byla ale něžná a ještě si získala recepty, to se může :-) Měj pěkný den. Jo a Tereza používá silikonové formy, nevím teda jestli zrovna na bábovku, ale chválí si je.

      Vymazat
  7. Klasika fejsbůková. I když někdy mi připadá, že jako národ už nejsme hloupí, ale přímo dementní. Protože opravdu někdy žasnu, co lidi chtějí poradit za tak triviální věci. Podle mne to spíš než lidé v úzkých jsou klasičtí trollové kterým dělá dobře když se lidé ve vlákně pod dotazem začnou mezi sebou hádat a nadávat si. Troll se směje, a čím víc se lidé hádají, tím větší radost má. Ono nestačí, že národ rozeštvávají ti dva nejvyšší popichovači a ostatní politici, oni musí i na sítích fungovat tihle lidé....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ano v hodně komentářích najdeš trolly, ale tohle mi na trolla přijde dlouhá konverzace a pro ně naprosto nezajímavá, oni se vyjadřují spíše tak, aby mohli někoho nebo něco napadnout a tady to o tom není. Měj pěkný den.

      Vymazat
  8. Ahoj Martinko,
    taky se divím,co je zloby v některých lidech.Na netu zvesela urážejí a baví se tím.Raději se takovým diskuzím vyhýbám.Ale někdy mne to nas.... a začnu psát pod příspěvek,ale honem se vzpamatuji,smažu to a vypadnu odtamtud..:-D Kalhoty či vlastně tepláky jsem si neprozřetelně taky koupila.Lampasy jak Brno..No,což..sem tam je vyvětrám a obleču,ale cítím se jak bych šla na Spartakiádu..:-D (asi je věnuji manžílkovi,ten nepohrdne.) a nějaké kilo navíc mám taky. hmmm..a byla jsem jak laňka.Bejváááávalo....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daško, tohle nejsou tepláky, to by mi asi nevadilo, ale opravdu pěkné džíny :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  9. Dlouho jsem tu nebyla, ale dneska je to tedy trefa do černého, Marti. Pobavila jsi mě, ale na druhou stranu je to i trochu smutné. Mluvíme všichni jednou řečí a přesto se nedomluvíme...
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, díky za návštěvu a jsem ráda, že jsi se pobavila. Měj pěkný den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.