pátek 26. června 2020

barevný týden - výzva


Výzvy miluju obecně a vždy se ráda přidám. Vůbec nechápu, jak se mi stalo, že jsem výzvu Katky objevila až v úterý, když se mi blogy, které sleduju, zobrazují aktuálně na mém blogu.
Takže pondělí je fejkové, protože lovím žlutou až v úterý. 
Stejně ji ale na zahradě téměř nemám, obecně nemám na zahradě moc ráda žlutou a bílou. Se středou budu mít teda taky problém, než nějakou bílou najdu. 
V neposekané trávě nám roste vlastně bílý jetel...
Tak pojďme na to. 
Dávám celý týden najednou, i když Katka asi myslela každý den zvlášť.

Pondělí téma žlutá
No tohle není čistá žlutá, spíš oranžová, ale snad mi to bude prominuto.



Úterý téma růžová či fialová
Tak to je snadné. U nás na zahradě vždy převládá každý rok růžová a fialová. Všechny odstíny sem ani nedávám. Je tady tak třetina zahrady, páč by tohle vydalo na samostatný příspěvek.







Středa v bílé
Už jsem psala, že středa pro mě nebyla lehká. Tedy to jsem si myslela v úterý, páč u nás bílá nebývá. Ve středu jsem objevila něco nového bílého. Sice nevím, co to je, ostatně jako vždy, ale zřejmě to rozkvetlo na mé přání. Jinak u nás je plno bílého jetele, tráva se seká každé dva týdny a roste jak blázen. 
Může se počítat i bílý kopačák zapomenutý v trávě?
Mám přání, ještě tu modrou na pátek. Obvykle o modrou u nás není nouze, příroda se postará, ale letos žádná modrá v trávě není.








Čtvrtek červená
Červená u nás není problém. Po fialové a růžové je to další barva, která vládne naší zahradě.







Pátek modrá
Téma barva modrá mi trochu orosilo čelo. 
Modrá na naší zahradě fakt není, já ji nenašla nikde.
Počítá se u těch amerických kopretin střed? Je krásně modrý.


Modrá i přes moje usilovné přání nikde do pátku nevyrostla. 
Ale modrou na zahradě u nás najdete, i když to není podle regulí této výzvy. 
Do modra jsou dva naše venkovní obrazy, které jsem tvořila před 14 lety a stejně dlouhou dobu jsou venku. Jen rámy je zapotřebí furt opravovat, tam se barva loupe a vydrží v klidu tak dva roky.
No a taky voda v bazénu.
Tak snad mi prominete, když sem tu modrou dám a nebudou to výpěstky ze zahrady.
Katko, děkuji ti za pěknou výzvu. Bavila mě a fotila jsem, tedy kromě toho pondělí, poctivě každý den. Nic dopředu. I ten dnešek jsem fotila za ranního rozbřesku. Ta aktuálnost mě právě baví, protože si vzpomenu, že v tento okamžik někdo třeba taky ten modrý pátek fotí.
Mějte všichni pěkný barevný den.



12 komentářů:

  1. Krásná výzva, jsem taky " výzvová ", ale není čas každý den publikovat.
    Moc se ti fotky zadařily, jsou kouzelné.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc krásný článek, fotky a výzva vůbec. Také jsem ji objevila až někdy v úterý, možná až ve středu. nestíhám pročítat všechny blogy každý den, takže účast jsem rovnou vzdala. Navíc u nás už je dnes zase úplně hnusně, tak by ani fotky nebyly pěkné. Nějak netuším, kde jsou ty tropy, co hlásili...
    Pěkný víkend, Sabi

    OdpovědětVymazat
  3. Já to taky objevila až v úterý, leč v pondělí jsem dávala poslední ze žlutých článků, tak jsem to tak nějak spojila. A tak trochu to popřeházela, ale snad to nebude tak úplně vadit. Jen se mi to protáhne až do zítra. To bílé co se ti objevilo na zahradě je silenka nadmutá.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, o výzvě jsem se dozvěděla díky Tvému blogu. Takže jsem se ani nepřihlásila.
    Tvůj barevný týden se mi líbí, ty venkovní obrazy jsou bezvadný nápad.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    já jsem nad výzvou taky přemýšlela, jenže bydlím v desátém patře paneláku, zahradu tedy nemám. Dneska bych ale vše nafotila, protože jsem donesla domů hromadu květin od žáků:-) Moc se mi líbí ty americké kopretiny, jsou nádherné!
    Měj se krásně, Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, jsi skvělá, že si to stihla. Moc hezky pojatá výzva. Snad se mi to taky podaří.
    Měj příjemné odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, máš to krásný barevný týden. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, moc děkuji za krásné a milé komentáře. Potěšily. Mějte pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, tak tohle je krásně zpracovaná výzva. Jsem ráda, že jsi fotila každý den. Je fajn, když si člověk každý den najde chvíli, aby se zastavil a užil si všechny barvy, které okolí nabízí, že?
    Jinak ty pivoňky, růžičky a muškáty jsou úplně dokonalé!
    Děkuji a přeji krásný víkend :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, máš pěkné barvičky. A moc se mí líbí ty venkovní obrazy. Já se pokusím příští týden... A asi dám taky všechny fotky najednou.
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně barevná výzva.Květinky jsou nádherné a líbí se mi i modře pojatý pátek.Příjemná změna.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.