pondělí 6. července 2020

co se vešlo do víkendu...



V sobotu byla výtvarka pod širým nebem, tak stojí za to představit některá díla. Vůbec by mě nenapadlo, že děti vytáhnou dávno zapomenuté kostky a budou si s nimi hrát venku. 
Takže reportáž prostřednictvím fotek.
Tohle byla sobota.







Tady jsou díla dětí. Teprve na fotce jsem si všimla, že Alánek svůj první výkres drží vzhůru nohama. Byl otrávený, co to mají holky za nápad, že se budou fotit malůvky, když on má zrovna jinou zábavu, tak jsem fotila rychle.








Alánek vyleze z vody, drkotá zuby, má fialové rty, balí se do osušky. 
Babi, plavky si ještě nesundám, já půjdu za chvíli znovu do bazénu...



V neděli bylo klasicky koupání a po obědě jsme odváželi Adélku k Báře na farmu. Děti měly zážitek nejen koupání v trochu větším bazénu, ale hlavně malá třídenní kuřátka.
Večer jsme četli a povídali a zkuste hádat, jaké bylo hlavní téma. Samozřejmě kuřátka. Děti pomáhaly při stěhování do nového bydlení, takže držely v ruce kuřátka několikrát.
Já jsem musela přidat svoje vzpomínky. 
Já a kuřátka, jak mě honily husy a zlém kohoutovi.
Tyhle příspěvky s dětmi zachycují momentky, za chvíli to bude minulost.
Mějte pěkný nový týden.








11 komentářů:

  1. Děti mají další krásný zážitek. Komu se poštěstí držet v dlaních třídenní kuřátka.
    Líbí se mi malování venku, děti mají dostatek prostoru na tvoření. Obrázky se mi moc líbí.
    Přeji vám všem hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Toto je zážitek, který jen tak ničím nenahradíš.Každému se nepoštěstí zkusit si držet v dlani to křehoučké kuřecí tělíčko.
    Hezké dny máte!
    Měj se- mějte se fajn!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně strávené dny v dětství. To je to, po čem děti touží. Pobyt venku s koupáním, hrami a s kuřátky je perfektní. Také vzpomínám jak mě prohnal sousedovic houser když jsem šla za maminkou k rybníku, kde máchala prádlo. Tehdy prala ještě na valše. Také jsem tak ze začátku našeho manželství prala. To dnes už vypadá jako středověk. Přeji Ti krásný sváteční den.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, takhle si představuji prázdniny, tohle v Praze nezažiješ. A připojuji se k Hance a Jáře.Jiřina z N.
    Pošlu ti fotku ze včerejší oslavy mladší vnučky.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti krásné léto s vnoučátky k tomu není co dodat. Mějte se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že jste si to užili všichni. Děti měly pěkný začátek prázdnin.
    Přeju pěkný týden

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, přeji ti jen takové krásné dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, děti si užívají super dny a kuřátka budou určitě nezapomenutelný zážitek. Děti ve vodě vždy obdivuji, přesně jak píšeš, drkotají zuby, ale do vody musí znovu.
    Mějte fajn léto. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Tomu říkám prázdniny!
    Super, Marti!
    Měj hezký a hlavně klidný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, děti mají u vás krásné dny.Je na nich vidět, jak jsou spokojené.Přeji dobrou noc.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K vašim milých komentářům nemám už co dodat. Mějte všichni pěkné dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.