úterý 9. srpna 2022

humor na srpen









aneb moje pravidelná rubrika posbíraných vtipů, které mě potkaly. Vznikla už v karanténě, kdy jsme si se sestrou začaly posílat ráno různé vtipy a vtipné hlášky a pak jsem začala dávat vtipy i na blog a už u toho zůstalo.
Pořád mě to baví, pořád mě některé vtipy rozesmějí či aspoň vyvolají úsměv.
Doufám, že baví i vás.
Mějte pohodový den a pojďme se usmát či zasmát.



















6 komentářů:

  1. Pobavila jsem se, fakt jó!
    Prima den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, jako vždy díky za vyvolání úsměvů.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Humor ještě žije a taky díky tobě, Marti.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, ty nezklameš!
    Děkuji a přeji veselý den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti super jsem se nasmála. Děkuji ti za tento úžasný příspěvek. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, se tady směju... Díky za pobavení, ahoj. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.