pondělí 3. října 2022

prázdné náměstí



Tedy téměř. Už dlouho jsem neviděla tak prázdné náměstí. Hned jsem si toho všimla, když jsem vycházela z muzea. Takhle prázdné jsem ho naposledy viděla snad v době karantén. Obvykle vidím procházející lidi s nákupními taškami, teď tam kromě sedících u kávy či vína nikdo nebyl. 
A nemyslím plné náměstí při akcích či farmářských trzích, to je jasné. Ale i běžně, když kolem projíždím či se tady na chvíli zastavím, vidím procházející lidi.
Možná je to proto, že bylo odpoledne kolem čtvrté. Většinou se u náměstí Míru v Mělníku ocitám kolem 11 hodiny dopoledne. Anebo vlastně, protože byl pátek... Teď mi to došlo. V pátek se město vylidňuje a lidé odjíždějí někam ven do přírody.
Tak jednou jsem cvakla jen tak pár fotek prázdného náměstí z pohledu od muzea, kde jsem čekala na "taxi" mého muže.
Mějte pohodový vstup do nového týdne.




4 komentáře:

  1. Liduprázdné náměsti není, ale z fotek dýchá odpolední předvíkendový klid.
    Měj pěkný den!'
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, i na mě ty fotky působí poklidně...
    Měj poklidný den :o) Helena

    OdpovědětVymazat
  3. A je zalité sluníčkem. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, myslím, že je škoda, že se z náměstí stávají parkoviště pro auta. Takhle prázdné se mi líbí.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.