úterý 25. října 2022

v dobré společnosti aneb podzimní inspirace


Asi před deseti dny mi přišla zpráva na facebook vyzobané slunečnice. 
Byl tam dotaz, který mě potěšil. Ve zprávě mě žádali o svolení, zda by mohli použít moje fotky truhlíků do článku o podzimních dekoracích. 
Včera mi přišel odkaz na článek a myslím, že jsem v dobré společnosti a mnohem šikovnějších kreativních rukou, než mám já sama. 
Truhlíky jsou vrchol mého umu, co se týká podzimních dekorací.
Článek je plný podzimní inspirace, ještě jsem si nestačila vše pořádně prohlédnout. Jen jsem si všimla, Hani (bavi-mne-to), že jsi tam se mnou. 
Tak foto mých truhlíků ještě jednou.
Kdo máte chuť se inspirovat, či si jen prohlédnout všechny tipy od blogerek, dávám sem odkaz na článek Tipy blogerek na podzimní dekorace | Svět Oken s.r.o. (svet-oken.cz).
Děkuji autorce Romaně za její hezký nápad a výběr.
Potěšilo mě, že se moje truhlíky líbí. 
Mějte pohodový den.

5 komentářů:

  1. Marti, mám radost z Tvého úspěchu a je pravda, že truhlíky máš opravdu moc krásné. Úspěch přátel vždy potěší. Hned mám den hezčí a gratuluji ke Tvé šikovnosti a vkusu. Přeji ti moc hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo,jo taky jsem byla oslovena, takže i můj podzimní věnec tam je. :-) Taky mne to potěšilo.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, tobě i Hance přeji, aby vám šlo zdobení a zkrášlování bydlení jako dosud. Paráda. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, truhlíky máš moc pěkné, takže si prezentaci v článku určitě zaslouží.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. To je milé, ale proč ne, truhlíky jsou parádní!
    Ráda jsem se mrkla i na článek. Nazdobeno mám dávno, jen nějak nestíhám fotit a prezentovat :o)
    Marti, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.