středa 31. července 2024

pošťák zvoní třikrát...


tedy aspoň u nás minulý pátek. Byl dost netrpělivý. Obvykle nás pošťáci znají a vědí, že z tak velkého domu nevyletíte rychle, i kdyby jste stokrát chtěli, tenhle byl u nás poprvé. Byla jsem ráda, že neodjel, aniž by na mě počkal. I to už se mi stalo. Jen mi řekl, že si myslel, že jsme na koupališti, když neotvíráme.
Ale krásný dárek, který byl překvapením, překryl jeho netrpělivost.
Dostala jsem krásnou tašku s kočičkou od Lenky z blogu babilenka.cz, jejíž nápady, kreativitu a krásnou tvorbu obdivuju. Leni, ještě jednou moc děkuji za krásné překvapení.
Chvíli mi trvalo, než jsem se dostala k tomu dárek nafotit, tak teď jej konečně můžu představit i vám. Skoro se mi zdá škoda tašku používat. Možná ji vystavím na chvíli v naší galerii.
Mějte pohodové dny.



7 komentářů:

  1. Tak u nás zvoní jednou a když nestojím úplně ve dveřích, většinou už nastupuje do auta a odjíždí :o)
    Krásný taška, Lenka je moc šikovná!
    Marti, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, taska je nádherná, tak si ji užij. Lenka je moc šikovná. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, copak Lenka !! To je šikulka ! Tak si tašku hezky užij.
    U nás pokud Česká pošta veze balíček, tak mi doručovatel volá, zda jsem doma.
    Hezký den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, taška je krásná, Lenka je, jak víme z jejího blogu, hrozně šikovná a nápaditá.
    U nás pošťák nezvoní, ale telefonuje, že už se blíží (balíček, kde by odesilatel nepřipsal můj telefon, už jsem nedostala dlouho).
    Měj se prima

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, kvůli balíkům mi taky volají, ale tohle bylo doporučeně velká obálka.

      Vymazat
  5. Marti, jen aby vaše Sára na tuhle kočindu od Lenky nezačala žárlit! Je taky tak roztomilá. Lenka je prostě kouzelná babička a nesmírně šikovná. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti ahoj, to mám radost ! Lenka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.