úterý 13. září 2016

náhodná zátiší 2



Miluju kameny.
Ráda je beru do ruky a hladím.
Tedy ty malé.
A moc ráda se na ně dívám.
Přestěhovali jsme je blíž do našeho zorného úhlu při našich zahradních debatách.
Samovolně vzniklo nové zátiší bez plánu.
Za chvíli tedy zůstanou jen kameny a studna, páč oleandr půjde do domu, takže opět náhodné zátiší..





A ještě přidávám jedno zátiší s nějakou neidentifikovatelnou chlupatou "hroudou", i když toho chlupatého bylo v poslední době na blogu hodně, 
ale nemohu si to odpustit.
Zrovna kolem Justýnky je hodně suchá tráva.
Po celé zahradě jsou suchá místa
a nepomáhá ani zálévání ze studny.
Takže dnes malé pokračování o náhodných zátiších



6 komentářů:

  1. Nedá sa nič robiť, proste Justýnka je fotogenická. Roztomilé sú tie kovové vtáčiky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ptáčky máme už snad deset let Kdysi jsme koupili v OBI, protože se nám líbily. Už teda trošku rezavějí, ale mají aspoň patinu. Ano, Justýnka je velmi fotogenická :-)

      Vymazat
  2. Ptáčci se mi také líbí. Oleandr mám žlutý, ale tahle barva je také krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nějak žlutou na kytkách nemiluju, nevím proč. Ale žlutý oleandr může být zajímavý, ten jsem ještě neviděla, jen bílý a růžový

      Vymazat
  3. Kameny mám moc ráda,o dovolené mám už zákaz nosit je do auta.-)Ptáčci jsou nádherní!Oleandry jsem musela rozdat, když byli kluci malí...chtěli koštovat.Ale vzpomínám,moje mamka měla růžový ohromný...já tedy takového pěstitelského úspěchu nejspíše nikdy nedosáhnu...Krásná zátiší!Hezký den.V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pěstitel amatér a čím blbější sedlák, tím větší brambory - to je můj případ :-) Oleandr máme letos nádherný, ale to je jen pokus omyl. Děkuji za milý komentář a přeji krásné dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.