čtvrtek 24. května 2018

na růžích ustláno...




No to teda momentálně vůbec nemám, to fakt není můj případ, ale jen chtít ... 
Za chvíli si ustlat můžu. Je příjemné vědět, že bude z čeho. Rozkvétá všech pět keříků a keřů a doufám, že jsem na někoho nezapomněla.
Poupata mají letos všechny růžové keře a hodně. Nechce se mi věřit, že jsem to způsobila svým neodborným zásahem. Diletant a lenoch si ani nenastuduje, jak růže ostříhat, zkrátka jsem je nějak "oštucovala", některé úplně na ježka nějak podle citu. No podle citu, to je asi přehnané, podle selského rozumu, ty vypadáš divně, půjdeš pryč. Tak jsem mluvila ke každému divnému výhonku. 
Když jsem viděla výsledek, tak jsem si říkala, proboha, co z toho bude. Ale i kdybych nebyla líná, moje krátkodobá paměť není po úraze furt ok, takže bych musela chodit po zahradě s velkým notebookem a jet podle instrukcí a to si fakt neumím představit. Vlastně si umím představit rozbitý notebook a informace víte kde. Takže asi tak.
Nakonec se mi odměnily mnoha poupaty, tak snad všechna rozkvetou.
Růže miluji a poupátka posílám i vám pro hezký den.





7 komentářů:

  1. Marti, růže jsou mojí nejmilejší květinou. Je vidět, že ty Tvoje ocenily "sestřih", který jsi jim udělala a nasadily tolik poupat.
    Přeji Ti krásné dny s růžemi. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, no jo, tvé jméno je růže :-) Já je taky miluju. Měj krásný víkend i bez růží.

      Vymazat
  2. Marti, poupátek mají opravdu hodně. Já mám jen jednu růži a myslím, že jich tolik nemá, ale je sázená teprve loni, tak třeba časem. Máš hezkou oporu na růže, na poslední fotce.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, tak opora je koupená snad před 8-9 lety v OBI, moc se nám líbila a už rezaví a tak má svoje kouzlo. Hezký víkend.

      Vymazat
  3. Je vidět,že se u Vás růžím daří!:-)Také je mám moc ráda a ty růžové úplně ze všech nejvíce!:-)Hezké dny

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.