sobota 19. června 2021

pozdrav z Moravy


Posílám pozdravy z Moravy a zdraví vás můj (no nejen můj) moravský mazlíček Dáša. 
Můj muž se včera vrátil za Sárinkou domů, kterou dva dny hlídala i přes noc naše kamarádka, kterou má Sára ráda. Opustila jsem ji poprvé na dny a ne na pár hodin a trochu víc to prožívám. 
Je prý smutná, vypadá to, že mě hledá a ani neměla radost z návratu mého muže. Narušili jsme jí stabilitu toho jejího malého světa. V lockdownu jsme nikam neodjížděli a nikdo k nám nechodil a to naše roční miminko se na nás velmi upnulo, tedy nejvíc na mě, ale to už jsem tady několikrát psala. 
Tak to jen na úvod k dotazu, kde jsme zanechali Sárinku.
Teď Dáša hlavně obrazem. Růži, děkuji ti opět za tvoje pravidelné připomenutí, páč hračku pro Dášu jsem zase neměla a bez tebe by nebyla vůbec. 
Dáša mě hodně miluje od malinka, ale bez hračky, a musí být pískací, nejezdi!!! 
Tak dlouho mi bude hrabat v tašce, dokud něco nevytáhnu a ještě to nesmí být jen tak něco.








Dáši, chceš jít ven? 
No, konečně si někdo vzpomněl, že jsem dnes ještě nebyla na procházce. Zahrada mi úplně nestačí. 
A jak přijede ta druhá externí panička, kterou moc miluju, není kámen na kameni. Nic není stejné a nebude několik dní, ale já to ráda vydržím.


Myslíš to vážně? Ty to říkáš jen tak, že jo?


Jo, tak já už teda jdu. Musím očichat všechny rohy na známé trase a podívat se, co se od včerejška změnilo.


A nakonec nahlédnutí do zahrady, kde je zahradním architektem moje sestra. Nad námi krouží malé motorové letadlo. Tak to byl můj pravidelný moravský raport, kde nesmí chybět Dáša, už to znáte, tentokrát po hodně dlouhé době. 
Mějte pěkný víkend.








12 komentářů:

  1. Krásná reportáž z Moravy. Dáša si lebedí na židli a moc jí to sluší. Na Sárinku jsem moc myslela, kdo ji bude hlídat a jak jí bez vás bude.
    Přeji vám všem pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Podobného pejska má náš starší syn.
    Hezké dny u vás na Moravě !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Marti, souhlas, všem nám covid zamotal šišku. Moje 13letá Baruška je na mě taky víc závislá, ptž jsme spolu byly celé dny. A rituály se musí dodržovat. Dáša je chytrá a má moc hezký pohled, ve kterém se dá číst. Tak se měj u nás na Moravě hezky. Lenkakočka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, užívej si výlet a Moravu vůbec.
    Prima dny

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, hezká reportáž z Moravy a parádní fotky Dáši a zahrady, která je opravdu vymazlená. Sárince se stýská a možná bude po tvém návratu chvíli trucovat. Znám to od našich koček, kterým naštěstí to trucování moc dlouho nevydrželo.
    Užívej si krásných dnů na Moravě. 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Jak já se na Moravu těším :-) snad za pár let :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To rozloučení se Sárou muselo být těžké. Dobře vím, jak i Aaron koukal, když mu najednou po dlouhé době od jel Adam, když pracujeme v normálním režimu.
    Dáša tě miluje, to je jasné!
    Měj příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Dáša je teda mazlík a lumpík. A Sárince bude smutno, ale však se jí vrátíš. Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  9. Užívej si krásnou dovolenou Marti. Já jsem měla papouška amazoňana a když jsem byla týden v nemocnici, tak byl na mě po návratu naštvaný a kloval mě. Jak je ten milovaný tvoreček na určitou osobu fixovaný, tak to pak bere, jako zradu. U kočiček je to možná trochu jiné...

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, to jsou hezké fotky ! Věřím, že se Sáře i Tobě stýská. Když hlídáme Kumíka mladým, tak je hledá, vyhlíží a smutní po nich. A té radosti a vítání, když přijedou...To umějí jen zvířata. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, koukám, jaká je Dáša pohodářka a mazel v jednom. Snad to Sára doma zvládne, a věřím, že bude mít radost až se vrátíš domů i ty. Užij si Moravu. D.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná zahrada a super fotky. Určitě to se Sárinkou zvládnete. S návykem zvládání samoty to může být složité. Také to znám. Ať se daří. P.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.