sobota 29. ledna 2022

ranní trénink mozku?

O trénování mozku jsem už tady psala několikrát po rozhovoru s trenérkou paměti. Rozhovor jsem bohužel nenašla, nicméně několik článků o trénování paměti tady je. Na blogu mozek je sval a  v magazínu on line rozhovor. Pokud máte chuť, můžete si přečíst.
Proč o tom dnes píšu? Ráno jsem narazila na facebooku, jak jinak, na hru pro trénink pozornosti aneb hledání vetřelce mezi číslicemi. Samozřejmě jsem se musela hned vyzkoušet, jak můj mozek funguje a uspěla jsem ve všech tabulkách, i když jsou prý od nejlehčí do nejtěžší. Dávám je sem i pro vás, zdroj je tady.
Občas můj mozek trénuje schválně i moje vtipná sestra. Ptám se v konverzaci, že bychom rádi přijeli do Hodonína za mamkou koncem března, jak je na tom. Sestra jezdí několikrát do roka za dcerou a vnoučaty do Anglie, tak chci, aby byla doma, až přijedu.
Místo naprosto srozumitelné odpovědi mi přijde foto letenek a já hledám datum. No našla, ale chvíli to trvalo: "co to je?! šak jsem se v tom nemohla vyznat. Ok, píšu si duben ne.
já schválně! trénink!
ty máš pocit, že ho potřebuju?! teď se hrabu v takových tématech, že mám trénink každý den!
a přesně takovou odpověď jsem očekávala. no nejsu já Sibyla?"
Toto není ojedinělá konverzace, vtipné to my umíme být. 
Na to já jsem poslala dva vtipné obrázky. Obrázky, vtipy a videa si posíláme téměř každý den.



Odpověď na sebe nenechala dlouho čekat: "máš hovno co dělat?
ne tyhle blbosti na mě skáčou od bývalé podřízené, ta evidentně nemá co dělat".
Konverzace v podobném duchu často probíhá i s našimi třemi dětmi. Jsme prostě rodina, které humor i ten černý rozhodně nechybí.
A tak si tady žijem.
Dost plkání, níže můžete hrát, pokud máte chuť. 
Prý pokud zvládnete všechny, máte vysoké IQ, no nejsem si jistá, jestli je tohle úplně o inteligenci. Musím se zeptat paní trenérky, až se s ní zase setkám. Tabulky, kde hledáte vetřelce, jsem seřadila podle složitosti, tedy to je řečeno v článku.
Mějte pohodovou a třeba i hravou sobotu.



P.S. Chybí mi barvy, tak jsem si fotila kytky ve váze.

Hra Hledejte vetřelce
První


Druhá


třetí


čtvrtá


7 komentářů:

  1. Marti, vetřelce jsem našla ve všech tabulkách. Občas na mně na FB taky vyskočí a většinou ho najdu.
    Měj hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  2. Našla jsem vetřelce v pohodě, s tímto nemívám problém. Ale nevím,nevím, jestli to něco ukazuje o mé inteligenci :-).
    Pěknou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říci, že mi všechny tabulky přišly obtížné stejně :). Přiznám se,že na to obvykle nemám dost trpělivosti, ale tentokrát jsem našla.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za trénink mozku. Poslední dobou mám problém jestli vůbec nějaký mozek mám. Se střemi jsem neměla problém, u druhého mi to chvíli trvalo. Jen nevím, jestli je to důkaz, že mozek mám:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji Marti. Písmeno S jsem našla ve všech čtyřech tabulkách. Přeji ti krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  6. Ale jo, tohle by šlo, i když zrovna bystrá dnes nebudu - ten vítr a rány mi nedal spát!
    Přeji klidnou neděli, Marti. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti ahoj. S jsem našla všude, ale dnes mám pocit, že mě to nemyslí vůbec... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.