sobota 23. března 2024

kytky, Sára i tvoření


Dnes ráno jsme se Sárou fotily pár detailů ze zahrady. Než sem dám to aktuální, tak pár fotek ze středy, kdy jsme rozváželi velikonoční nadílku, protože se všemi se nesejdeme a chtěla jsem, aby ji děti měly před velikonočními svátky, protože tam byla i nějaká výzdoba. Mezi nadílkou byly opět vyškrabávací notesy, které jsem už dětem kupovala a vím, že je mají rádi. Hned škrabaly, takže malá ukázka ze středeční tvorby.





A teď dnes ráno. Sára musela chodit se mnou, ale fotila jsem ji, když ležela přede mnou. Ráno svítilo sluníčko a teď už prší. Sára spí někde v domě.
Mějte pohodovou sobotu.




P.S. Tenhle keř blafuje každý rok. Rozkvete na něm nějaký parazit a správné kvetení teprve přijde. 












8 komentářů:

  1. Parazit je ladoňka. ;-) Ty notesy jsou výborný nápad, musím se podívat jestli je tu někde nebudou mít abych ho koupila Bobuli.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně ti kvete "zlatý déšť". U nás pršel dneska ten mokrý, tak lenošíme víceméně doma...
    Hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, ty modřence ti závidím. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé dárky, zahrada vám září do dály, z modřenců se taky raduji.
    Posílám přání hezké neděle a pohlazení pro Sáru! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti zdravím, notesy výborný nápad kde jsi kupovala ? Hezky Ti to kvete, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evy, už jsem je dávala na blog i s odkazem, ale tentokrát jsem zapomněla. Koupíš je tady https://www.eva.cz/hledat/?q=vy%9Akrab%E1vac%ED+notes

      Vymazat
  6. Děkuji, že jste majákem znalostí. Váš příspěvek byl opravdu poučný. Aviator je lepší s přáteli. Pozvěte je do hry a zažijte společně dobrodružství.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem vnoučatům kupovala tyto škrabací záležitosti, taky je to bavilo.
    Zlatý déšť už máme taky v květu a modřence se teprve klubou.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.