úterý 5. dubna 2016

designové vychytávky a jiné úlovky




Opět jsem se rozhodla, že si udělám radost a velmi potřebnou věc, jako je sítko na čaj, si koupím krásné a designové.
Hledala jsem docela dlouho a objevila na mhome.cz.
Tento web ještě neznám a mají tam plno krásných designových věcí.
K mojí "škodě" samozřejmě.
Vím, že to vypadá, že jsem blázen do zelené barvy od té doby, co jsme renovovali kuchyň, ale tentokrát to má velmi prozaický důvod.
Sítko bylo ještě v černé barvě, ta zelená se mi líbila víc, takže nákup nebyl prvoplánový a navíc zelené bylo o 40% levnější.
Dva důvody ke koupi v zelené.



Nenakupuji jen designové věci.
Tuto panenku jsem objevila už v loni na chovatelské výstavě a koupila jsem si světle hnědou.
Líbila se mi a navíc mě zaujal materiál. Je totiž z papíru.
Udělala jsem s panenkou reklamu, takže jsem ještě kupovala další čtyři (kolegyni také zaujala). Líbila se mi hodně bílá, ale mně se bílá moc nehodí.
Koupila jsem tedy bílou sestře k narozeninám a na okně, kde už zřejmě bude její místo, jí to moc sluší.




Se sestrou si dáváme dárky jen tak.
Nevidíme se tak často, tak vyhledáváme něco pro radost.
Já jsem tentokrát dostala ke konvici (tou mě sestra obdarovala před rokem) ještě mlékovku a cukřenku objevenou v antiku a patřící ke konvici.
Konvice je zajímavá tím, že kovový obleček lze sundat. Slouží vlastně jako termoska a udrží nápoj teplý. Sundat se dá obleček i u cukřenky a konvičky na mléko, což mi přijde naprosto zbytečné.
Ale jako souprava je to moc hezké.




Vím, že nakupovat vánoční ozdoby v březnu, je trochu úlet.
Navíc jsem si slíbila, že nové vánoční ozdoby už nebudu vyhledávat. Jsem na ně trochu úchylná, už jsem o tom psala, mám všechny možné barvy a moje vánoční zásoba by stačila na menší vánoční jarmark :-)
Jednu tuto keramickou ozdobu jsem dostala jako dárek k vánocům od mé bývalé kolegyně.
Ozdoba se mi moc líbila a rušila mě jen ta trikolóra. Původně jsem se domnívala, že ozdoba je francouzská.
Můj muž objevil tyto ozdoby v obchodě Vše za třináct  v Mladé Boleslavi .
A koupil několik sad.
Vlastně mám jen patnáct kouliček vzhledem k tomu, že jsou ozdoby skutečně z keramiky, jsou dost těžké a víc by jich na stromeček nešlo. Zkombinuji je buď s bílými anebo modrými ozdobami.
Ovšem trikolory nahradím bílou stužkou.
Přivezla jsem ozdoby i mojí sestře jako dárek. Všimla si, že na ozdobách jsou holandské motivy a já jsem vyhledala, že holandská vlajka stejně jako francouzská a česká mají barvy trikolóry.
Nevím, proč, byla to móda nebo co?
Komu se ozdoby líbí, sada tří stojí  39,- Kč, může si je zakoupit ve výše zmíněném obchodě, ještě je mají. Krám je v Mladé Boleslavi a Neratovicích a pravděpodobně i v jiných městech.
Můj muž jej má rád, protože mezi opravdu děsnými věcmi tam občas objeví poklady.
Jako posledně skelet dinosaura na klíček pro vnoučata, různá zvířátka anebo opravdu hezké pero (píšící) pro mě.
Tak hurá k dalším lovům.
Jsem lovec, a jak jsem psala po svém výletě na Moravě, ulovila jsem tam úžasnou soupravu dvanácti dílnou (tedy bez jednoho hrníčku) - hrníčky s podšálky, cukřenka, konvička na mléko a desertní talířky.
Má zajímavý design a pro naši početnou rodinu bude akorát.
Na blogu se objeví, až dorazí.
Je dost velká, takže jsem ji autobusem nedovezla.
Na chvíli si tedy dám, doufám, od lovení pokoj.

4 komentáře:

  1. Skvělé úlovky. Nejvíc se mi líbí asi ty baňky. Ale taky bych měla strach z té váhy. Možná bych je pověsila na nějakou jinou větev. A taky mě napadlo, že to Holanďani ani nemysleli jako vánoční ozdoby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji za komentář. A vánoční ozdoby to jsou. Jednak znám Holanďany, teta tam má příbuzné a druhak je to na tom napsaný :-) - christmas balls. Hezké dny.

      Vymazat
  2. Ta konvice a spol. ...to je nádhera a sítko perfektní věc pro veselý začátek dne☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, sítko používám pořád, ale spíše na odpolední či podvečerní rituál pití čaje. Ráno si moc sypaný čaj nedávám, je to zdlouhavější. Děkuji. M.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.